Tuesday, April 24, 2012

Mencari jalan...

.

...dia pun terhegeh-hegeh mencari jalan untuk selamatkan dirinya.
 Dia menuju ke arah cahaya.
Adakah cahaya itu pasti atau igauan ngeri?









.

5 comments:

kucingorengemok said...

mak ai berkilatnya lantai, kufikirkan siling kat bawah tadi...

sepa said...

spider spesis ni la yg byk kat KCP dulu... :)

tasekM said...

aku selalu beranggapan spider yg ni tak berbisa.
ye ke?

Arai Lekir said...

lari spider lari

Aku said...

KOG,
jubin baru.. hari2 lap... berkilatlah... cuba kakak cleaner cuti bersalin, hah.. tengok la apa jadi lantai tu....



Sepa,
bukan setakat KCP, kat mana-mana pun banyak. Tak ada pemangsa yang nak makan kut...




TM,
aku rasa pun tak berbisa tapi tak la nak picit-picit pulak...




Arai,
... dah... dah 'selamat'

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com