Thursday, May 14, 2009

Award dari Waterlily



Terima kasih Kak Waterlily.

1. Nama panjang : n i z a m d o t a r i f f
2. Nama sederhana panjang: nizam
3. Nama pendek: dot
4. Berzodiak Gemini (lahir bulan June, 12)
5. Rumah: tepi jalan
6. Sukakan gadis yang berwajah bulat dan bersopan-santun & pemalu yakni ISTERIKU.
7. Peminat tegar Discovery Channel dan SpongeBob
8. Kerja: cari duit hari ini untuk bayar hutang semalam, esok cari lagi untuk hutang hari ni.
9. Minat yang mendalam pada perkara-perkara diluar kotak pemikiran.
10. Pernah bercita-cita untuk menjadi orang kaya yang tak perlu kerja.

Aku dedikasikan award ini untuk semua yang membaca blog ini sama ada secara senyap atau terang-terangan.


HAHAHA

9 comments:

Water Lily said...

Weh,ni bukan bagi award ni,ni namanya lelong award hahaha!

xiiinam said...

....water lily buat lelongan senyap-senyap je...he..he...


Rakan-rakan maya yang tak perneh ketemu wajah...kadang-kadang dirasakan lebih membahagiakan...

hari ini...ckLah juga menerima kejutan yang amat mengejutkan dari seorang rakan bloger....meh berkenalan dengan dia...

AZANI said...

indahnya rasa bila dihargai.

AlamNasyrah said...

main pass2 award plak.

bro, 12 Jun tu dah dekat sgt dgn gue.. ;p

Nizam.Ariff said...

Waterlily,
Dah macam surat berantai pulak aku tengok.. hahaha

CkLah,
Sape tu?

Azani,
Ya. Amat seronok rasanya...

AlamNasyrah,
Kamu pun Gemini ye?
Ok. Aku tak mahu terlepas, jadi aku ucapkan dulu: 'Selamat Hari Lahirmu, dik '

spider said...

Sir, I find u very interesting. I am glad our paths crossed.

Nizam.Ariff said...

Spider,
Lama tak dengar cerita...
Thanx for coming...

tasikmerah said...

ramai giler gemini.

aku.
kamu.
dak tijah.
bro kemat.
dak alamnasyrah.

kamu minat spongebob? aku minat ninja boy. :)


.

Nizam.Ariff said...

TM,
Tu sebab kita orang sehati sejiwa kut. Aku minat Patrick sebab lurus-lurus kayu.. hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com