Thursday, May 28, 2009

Pautan cinta pada umum...

.


Lelaki ini, ada pada masa-masa yang sesuai, bergantung pada fitrah alam, mampu menyatakan cinta sayangnya secara terbuka.

Aku memberanikan diri, mencabar diri aku menyatakan perkara itu kepada Mama, di depan khalayak. Lagu nyanyian K.Rogers berkumandang, berulang-ulang.



Pada mulanya, aku ralit tengok ayam-ayam golek yang berputar-putar atas api. Seorang awek menyapa, aku nak apa. Aku cakap, aku nak tumpang berdiang kat api tu! Aparaa... dah tentulah aku nak menyatakan kepada umum cinta sejati aku terhadap Mama, juga nak menjamah ayam golek tu.








Paku Payung menjadi saksi kisah cinta ini. Dia snapkan gambar ini.




.

9 comments:

hairul said...

siapa lagi pakupayunglah...
tak pun jagad... hehehe

tasikmerah said...

so sweeeeeeeeetttttt.....!


:)


.

ashley said...

apa yang bergolek golek sebenarnya??

...

ayam?

addyaholix said...

serius? atau cuma cerita dongeng yang kamu jaja bang? haha!

atau memang kamu serius? tak sangka kamu romantik bang.

aku kena belajar sesuatu =)

Nizam.Ariff said...

Hairul,
Mana boleh belah sana-belah sini.... cinta padu... ahahaha


TM,
Terimakasih.
Aku sememangnya sweeeeeeeeeettttt!


Ashley,
Errr... mata aku yg tergolek-golek. Sebab ikut ayam gelek tu... err...maksud aku, ayam golek tu... hahaha



Addy,
Ya, memang serius (terutamanya petang khamis macam hari ni...)
Tak yah belajar. Buat je terus. Pegang tangan sidia atau sesiapa yang duduk di depan kamu dan lafazkan perasaan kamu....

Kalau dia terkejut atau tak bersedia, kamu minta maaf dan katakan ' ...I thought you're my Mom! I miss her....'
Hahaha

Insyirah said...

Phewwittttttt...!!

Haha.


;p

xiiinam said...

"Isk...isk....isk....." kataku, sambil memulas-mulas hujung tudung bawalku......






...zindeghi...ek...safar....oh...suhaaannnnaaa....pyar....pyar....pyar......

Nizam.Ariff said...

Insyirah,
Cinta orang muda-muda macam kami ni, cam tu lah.. hehehe


CkLah,
Aik..?
Bunga-bunga cinta dah meresap masuk juga ke? Hahahaa..
Pulas-pulas bucu tudung tu ada makna tuuu...

AZANI said...

sambil memandang mata ibu anak anakku,aku menggigit bibirku,awat lambat sangat aku buka entri ni...mak budak dah kesekolah......oh tempurung...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com