Saturday, October 3, 2009

Aksi nakal si dia...

.


Keletahnya kadang-kadang mencuit hati.

Ditakdirkan, kucing itu haiwan yang manja (untuk kucing belaan. Kalau kucing jadian aku tak pasti pulak)





Dan aksi-aksi semacam ini turut mengundang beberapa pasu kecil kami pecah...

Tak apa lah, asalkan dia dia selamat dan ceria...





.

11 comments:

AZANI said...

aksi kucing.....

Nizam.Ariff said...

Azani,
Penghibur lara... ketika duka.

Princess Liyana said...

hihi tkpela pecah..asal kucing tsyg selamat :)huhu

tasikmerah said...

makin gelap pulak aku nampak jagad. ke.... kucing lain nih...?



.

Nizam.Ariff said...

Princess,
Pasu murah pecah takpe. Kalau mahal.. emmm.. takpe gak. Takde pasu mahal-mahal kat rumah aku.. hahaha

TM,
Kucing yang sama, cuma kamera hpone aku murah punye... VGA je...hehehe

secangkir madu merah said...

alah tomel nyer..

Nizam.Ariff said...

SMM,
err... mana satu?
Kucing ke, atau aku ke?

Hahaha

addyaholix said...

ingat nak bela kucing jugak. tapi aku tak tahan kalau berak merata. hishh!

Nizam.Ariff said...

Addy,
Ko ajar dia berak setempat... mesti ok nye...

kucingorengemok said...

kucing oren memang comel ;)

Nizam.Ariff said...

KOG,
Ayoyooooo.... masuk bakul sendri ka?
Hahaaha...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com