Thursday, May 20, 2010

Apa kata selang sehari...?

.

Tak buleeehhhh.... kata aku panjang.

Ariff kan ke dah besar, mana buleh... kata Mama menyokong aku (Mama memang sokong aku dalam bab macam ni).


Ariff masih merayu-rayu nak tido sama satu bilik dengan kami sedangkan bilik dia dah dihias lengkap ikut citarasanya. Sebelum ini, dia memang dah tidur sendirian di biliknya. Entah macam mana, dia suka pulak nak tido sekali.


" Alaa... Ariff tidur kat bawah pun tak apa. Tak akan kacau Mama dan Abah..." rayunya lagi.


Tak buleeeehhh... Ariff dah besar.... kata aku lagi.


" Alaaa... tunggulah sampai Ariff tidur, lepas tu abah nak buat apa pun buatlah...."

Hish!


" Ok... apa kata, Ariff tidur selang sehari dalam bilik Abah...?" Dia offer...



Payah nak tawar menawar dengan dia nih....




.

6 comments:

xiiinam said...

Abah kan dah besar....takkan takut nk tidur sorang2!








Ha..ha...
Oooooooooo, Arif tu paku payung...

kakpah said...

wakakakah...mencabar tul anak sorang ko ni.

Nizam.Ariff said...

Cklah,
Abah la yang takut.. tak biasa tidur sorang2 sejak kawen nih... hahaha

Yep, itu sebahagian daripada namanya


Kakpah,
Tu la... nak hantar transit kat sana la.. suruh Ashley brainwash dia sikit, kasi piat-piat telinga Ariff ni...

kucingorengemok said...

hah... macam mana nak jawab tu? semalam dia dah ajar jamian tu bukan jimak!

tasekM said...

kalau gitu, abah dgn mama tidur je la dlm bilik ariff...

he he.



.

Nizam.Ariff said...

KOG,
Aku tak jawab, aku biarkan je...

TM,
Tak boleh, katil dia katil bujang...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com