Wednesday, August 4, 2010

Sembang sumbang mambang...

.



Seorang Cina perut boroi, diapit oleh 2 Melayu bermisai lebat.


" Allo, kawan. Lu pilih... lu mau gua simbah kereta lu pakai cat merah ... atau pakai lu punya darah? "


Along = orang yang ada banyak duit dan suka menyusahkan orang lain.





.

5 comments:

kucingorengemok said...

bukan salah dia 100% kot, kalau masih ramai yang nak merapati di kala dah tahu risikonya

tasekM said...

la ni dah terbalik. si peminjam yg pi culik anak along. mintak wang tebusan.


.

kakpah said...

kalau kat pilah gelaran aku alang. kalau kat melaka gelaran aku along.
aku=alang=along tapi gerenti aku tak banyak duit dan tak nyusahkan orang... ngehngeh..

ashley said...

aku angah!
along pun buleh gak...sebelah suami!

Nizam.Ariff said...

KOG,
Temptation... payah nak resist...

TM,
Sebab dia tahu, rompak bank lagi tinggi risiko... hahah

Kakpah,
Alang tu macam org Perak je...

Ashley,
Aku Usu... Angah kalau belah Mama

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com