Wednesday, September 29, 2010

Aku dah seram sejuk...

.

Kalau tak silap, dari Raya pertama dah bersusun-susun jadual untuk cerita-cerita seram. Cukup untuk menu 10 hari. Kalau Astro, dia ulang balik sampai 14 hari masih ada cerita seram. Tak cukup dalam negeri, import dari seberang pulak.


Dan kalau tak silap, bersusun-susun juga cerita sedih berorientasikan kekeluargaan. Cerita anak buang emak, cerita mak buang laki, cerita laki buang anak.


Mana cerita yang suka-suki? Cerita yang menambahkan geli hati dan gembira...




.

6 comments:

kucingorengemok said...

ada- raya di kulaifornia, hehe... ok laa, takde fauziah nawi nangis² (dan buat aku rasa lagi nak tampor)

tasekM said...

cerita seram dan cerita nanges2 saja ditayang supaya ko ingat neraka ok.

-komen dr bidadari sorga-

wah!

hahaha...




.

Nizam.Ariff said...

KOG,
Itu satu siaran.. yg lainnya penuh dgn pocong dan sundal bolong.. hahaha

TM,
Ingat kat mak bapak jugak tu...

ckLah@xiiinam said...

Sabtu ni ada cerita kelakar....



....jangan kelakar seram sudahlah.

:)

Tijah said...

aku lagi suka tengok fauziah nawi minam ribena bandung kat iklan ribena...

kellassss kau mariaaa...

Nizam.Ariff said...

Cklah,
Aku tungguuu...

Tijah,
Ko suka Fauziah Nawi ke suka Ribena tu? hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com