Thursday, October 28, 2010

Digomol lemas di kuala laut

.

Semasa kami berjalan-jalan di pesisir benteng granit di tepi kuala laut tu, angin laut berpuput ganas, cuaca nyaman, awan penuh terlukis pada kanvas biru. Benteng yang dulu aku pernah menghabiskan masa senggang aku memancing ikan di dalam air, kalau tak dapat, kami makan sebuah restoran ikan bakar di satu sudut benteng itu.


Semasa kami melewati satu pondok kecil, Ariff tarik-tarik lengan aku sambil meminta aku lihat beberapa pasang manusia yang duduk-duduk atas batu sambil menikmati angin yang sama.


Kemudian, Ariff tarik-tarik lagi lengan aku. Kali ini, dia menunjukkan satu grafiti pada tiang pondok itu. Dia tanya, " Abah pernah datang ke sini malam-malam ? "

Ish... siapalah punya angkara ni?



Sekadar hiasan...






.

9 comments:

addyaholix said...

Abah pernah datang ke sini malam-malam ?

ashley said...

jawab jer leee..YUP!! haha

secangkir madu merah said...

a'ah betul kata ashley tu jawab je ..."ya, tapi itu dulu... masa abah belum jumpa mama"...hehehehe...

Nizam.Ariff said...

Addy,
Tak de..

Ashley,
Tak de..

SMM,
Tak de... jugak.

Nizam.Ariff said...

takde...

takde...

takde...

ckLah@xiiinam said...

Eleh...ada!


;)

Nizam.Ariff said...

Cklah,
Tu kat tempat lain...

spider said...

haha...lawak. ni kat muara ikan bakar ke?

Nizam.Ariff said...

Spider,
Yee... hahaha... itu kamu kot? Hahha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com