Monday, January 24, 2011

Kambing Sula Superman...

Ini bukan Rempit Kaki Motor ...

Jarang kita lihat mamalia boleh terbang selain kelawar. Kambing juga mahu menonjolkan kemahiran hidupnya untuk terbang seperti Superman.



Namun awas!!!

Superman terbang masih berkepala tetapi mat rempit jadi superman mungkin tanpa kepala.

Seperti kambing ini, masih berkelakuan seperti menunggang motor kapcai...tanpa kepala.

.

Vromm...Vroooooommmmmm!!!!!




.

15 comments:

kakpah said...

weh ngerinya.....

ckLah@xiiinam said...

Kesian kambing tu....

SeKunTum LaVenDer said...

bila tengok rasa ngeri, tapi kalau makan mesti sedap kan? haha.

AZANI said...

salam zam
agaknaya buat daya penarik...supaya orang menghampiri gerainya...kreatif peniaga tu..mujur tak disangkutkan topi kledar...

tasekM said...

tang tangan tu mmg nampak mcm tangan orang. ko bayangkan lembu pulak buat gitu gaya. ha ha.




.

Aku said...

Kakpah,
Aku pun ngeri nak makan daging tu.. dah macam mayat orang kena salai la...

Cklah,
Aku tak dapat nak bayangkan macam mana nak hiris daging dia yang merah2 tu... heeee..

S. Lavender,
Entahlah.. aku rasa macam tak sanggup nak makan kalau dah ditayangkan macam tu. Aku tengok pun belum lagi orang makan...

Azani,
Lagi menarik kalau ada kepala kambing tu kat bawah dan dipakaikan topi keledar... hehehe

TM,
Kalau lembu, mau bengkok besi palang tu weh... hahaha

endiem said...

besnya..

tasekM said...

lavender tu adalah syirah adek kesayangan ko tu tau... ko perasan tak nih...?

:)




.

Aku said...

endiem,
Bes..?? ko tak ngeri ke? hahaa

TM,
YE KE..???!!! Adek aku Syirah!!!
Lama tak dengar berita dari dia.
Takpe, aku dah add rumah dia.

Eh, mana ko tau lavender tu dia?

tasekM said...

aku,
sebab aku dah lepak umah dia sejak dia bukak balik rumah dia tu hari. ko je yang lambat. kitorg semua laju.

he he.





.

Aku said...

TM,
Aku masuk gear 5 la camtu...

SeKunTum LaVenDer said...

Haha..kelakar la korang. Sorry eh bro Nizam sbb tak habaq awal2. Ingatkan nak buat ala2 misteri. Wakaka.. ;)

Aku said...

Syirah,
Selamat bertemu kembali...hahaha

hairul392 said...

mcm best jer.. lama tak pekena..

Aku said...

hairul,
jangan makan... ngeri...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com