Sunday, February 13, 2011

Sendat perut di Mastan Ghani

Hari panas. Pasar malam Teluk Intan pun baru nak kembang payungnya. Oleh kerana hari panas dan payung pasar malam pun baru nak kembang, kami singgah dulu untuk basahkan tenggorok. Kami labuhkan bontot-bontot kami di Abdullah Mastan Ghani, gerainya bertentangan dengan Georgetown White Coffee...


Seperti biasa, aku pesan Rojak. Dan kali ini, aku pesan Air Jagung sebagai ubat tersedak atau lecek lidah.






Fuhh...! Tengok betapa seksinya Air Jagung tu.
Rojak dengan Air Jagung memang ngam!
Lebih-lebih lagi cuaca panas begini.





.

10 comments:

Aku said...

1st!

SHIMI said...

bungkus satuuuu

AZANI said...

salam zam
harga masih lagi di takuk lama atau dah melonjak ikit harga minyak?

ckLah@xiiinam said...

Aisey...ptg sml tertidur manjang. Letih bebenor lepas merentas desa....kalo idak boleh join. Dgn Mama Arif sekali ya!

Aku said...

Shimi,
Satu tak cukup, dua nak lagi, tiga...

Azani,
Harga ikut pasaran. Kalau dulu cuma RM2 telur separuh 20 tahun dulu, skrg ni RM3.50 telur sebiji. Kira ok la.

Cklah,
semalam memang panas. kena pulak lepas berlari.. memang badan longlai...

tasekM said...

makan ingat aku tak tu...?






tak ingat!
tauuuuuu.....

:p




.

hairul392 said...

Tapau....

Aku said...

TM,
Mahap ler... aku ingat kat Cklah je...hahaha

Hairul,
Jauh... basi la...

secangkir madu merah said...

bukan rojak tu kawan ngam dia cendol ke?

Aku said...

SMM,
Dia tak jual cendol. Jagung pun kira ngam gak la..

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com