Sunday, April 24, 2011

Sepak terajang...

.

Memanglah...

Syurga di telapak kaki ibu. Semua orang Islam (patut) tahu. Orang tak pandai mengaji pun boleh tahu. Anak tok imam pun tahu, anak kutu berahak pun tahu.

Tapi...


Terajang anak BUKANLAH caranya nak masukkan anak itu ke syurga.

Tak muat badan anak tu nak masuk.

Kalau terajang anak tu sampai lumat pun belum tentu boleh masuk syurga...





.

5 comments:

AZANI said...

kalau dah ibu begitu, rasanya ayah lebih lagi...

Aku said...

Azani,
Oleh kerana syurga isteri di telapak kaki suami, aku syak suaminya pun turut 'masukkan' isterinya ke syurga ikut kakinya.. hahaha

buah kedondong said...

Erk, apa kes ni?
Aku ketinggalan sesuatukah?

Aku said...

bkd,
Saje je buat lawak.... hahaha

Tak taula kalau mulut aku masin, nanti ada kes macam ni pulak...

ashley said...

kes kat mana nih?

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com