Thursday, June 30, 2011

Selepas tengok burung comel, pergi ke Makmal Diagnostik pula...

.



Burung-burung yang comel itu pun terbanglah entah ke pucuk mana, biarkanlah mereka bebas terbang ke mana-mana pun. Tak mampu aku nak tahan-tahan pun. Lainlah kalau aku ada sepasang sayap geram dan cakar dendam, bolehlah aku melayang memintas mereka lalu aku siat-siat daging manis mereka.


Usai melihat burung comel yang geram untuk di makan, aku pun teruskan nawaitu asal untuk ke sini:









Bukan apa, saja untuk kepastian pelesit jenis apa yang ada di dalam darah si anak. Adakah hantu hotel Blue Bay Resort di tingkat 1  bilik no. 13  atau mambang senja yang tumpang bercelapak di atas bahu. (Eh, baru aku perasan nombor bilik itu 13!)


Satu jam kemudian, keputusan pun diumumkanlah......




Hmmmm... ok.. hmmmm.. ok.


"Baiklah, kalau dah macam tu.... nak buat macam mana lagi, ye tak?"










.

6 comments:

tasekM said...

aku dh bulih sign in...
wiiiiiiiiiiiii....





ariff tak sihatkah...?





.

Aku said...

TM,
...makanya, petua itu berkesan lah ek? wiiiiii.....

Ariff, entahlah.. kejap ok .. kejap tak ok...

secangkir madu merah said...

asyik cerita pasal burung jek...


Ariff kenapa?

Aku said...

SMM,
kebetulan kak, ada burung...

Dalam badan dia ada darah...
dalam darah dia ada sesuatu yang merunsingkan fikiran...

secangkir madu merah said...

Ariff tak sihat ke?

tak nak berkongsi cerita?

Aku said...

SMM,
tak mau.. hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com