Thursday, July 28, 2011

< ... erotika cinta ... >

.



imej: dcartnews




Aku ramas kerapas-kerapas cinta,
bersama syahwat menyelubungi jiwa,

dan ketika nikmat cinta capai kemuncaknya,
aku pun teran sekuat-sekuatnya,
mengeluarkan najis-najis cinta,
yang selama ini aku biarkannya
membusung dalam dada.







( ekpressi tentang seorang pecinta yang sedang dalam proses penyucian cinta nafsu kepada cinta abadi...jangan tanya julap apa yang dimakannya untuk membuang segala kotoran yang melekat pada perasaannya, aku pun tak tau elixir jenis apa. kalau aku tau, dah lama aku mengambilnya...)



.

12 comments:

tasekM said...

macam jijik je cinta tu eh...?
tak mao la..



.

Aku said...

TM,
apa pulak jijik...

tasekM said...

ntah la.
aku takut sebenarnya baca puisi nih..

hehe.


.

Aku said...

TM,
cuba baca masa kat 'gema puisi'...

mau tertanggal kopiah tok aji kut...

tasekM said...

kakaka...

eh... takde eh kat berita harian...?
aku buat je la n3 tu...
tak yah link.




.

Aku said...

TM,
buat je la....

pasal erotika cinta ni, apa yg korang fikir ek?

Sebenarnya, aku cuba buat satu ekspresi perasaan cinta bertahap rindu dendam yang tak tertahan lagi... ekspressi je tu... jangan pikir bukan2.

najis cinta = cinta yang berdosa.
ada cinta yang suci murni tapi banyak yang cinta noda.

Abis tu, banyak sangat cerita pasal cinta itu indah, suci.... Nah! sekarang aku paparkan cinta juga ada najisnya... hahaha. Barulah adil apabila bercerita tentang cinta. Terimalah hakikat bahawa cinta juga ada najisnya.



entri-entri seterus masih dalam semangat 'Marathon Cinta'

tasekM said...

betul.
betul.

itu realiti.
hakikat.
yg hampir semua tahu.

ada ke yg tak tau...?
mungkin ada..




.

Aku said...

TM,
yang baca senyap-senyap tu... aku tak taulah apa yg difikirkannya. kena tanya empunya diri...

tasekM said...

puisi ko kebanyakkannya punya maksud yg dalam.
ramai yg baca.
tapi bila nk komen mmg terkesima.

:)



.

Aku said...

TM,
dalam? sejengkal je.... hehehe

Hasri bin Hasfa said...

mem,

memang dalam fikir si dino nih...

ko bayangkan
dalam dada ada najis, siap bulih teran2 lagi tuh...
sembarang orang boleh meletup jantung...!

hahahaha...



dino,

bila nak keluar ayat

'embun mata belalang...!", lama nar dah aku tggu...


*

Aku said...

Sepa,
hahahaa.... itu tunggu musim puisi akan datang...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com