Friday, July 1, 2011

Hang Tuah dah pandai makan Kit Kat...?

.

Bukak TV.


Terkejut, Hang Tuah makan Kit Kat.  Owh..! Bukan, itu M Nasir yang menjadi 'Hang Tuah'.


Hah? M.Nasir pun dah masuk iklan?


Kalau gitu, aku pun boleh jadi model iklan agaknya.
 
Hmmm..... iklan apa yang sesuai untuk aku ?



"Abang tu selalu sakit lengan, bahu.... jadi model iklan Yoko-Yoko lah...."


Usik- mengusik  malam Jumaat ni selalunya berakhir dengan senyuman lebar, selebar katil yang berselerak segala bantal-selimut.


Tapi...


Bila aku lihat telekung masih bergayutan di penyidai, senyum aku hanya tinggal senyum gurau ketawa sahaja. Ketawa yang tak selebar katil yang berselerak dan berkedut. Tak boleh. Haram.









.

10 comments:

hani@debumelukut said...

tau tak per...heheheehee.

ibundo said...

den sonyum jo lah...

tasekM said...

pakcik..
ko kena kreatif sikit....

hehehe...

:p



.

Aku said...

hani@debumelukut,
..senyum... tak perlu buat apa-apa.. senyum... hahaha



Kakpah,
.. jangan senyum lebar-lebar sangat kak.. hahaha



TM,
eh, bukan ke aku dah bagi hint senyuman selebar katil ... hahaha
wiiiiiiiii............

secangkir madu merah said...

TM kata kena kreatif... byk makna tersirat tu...


aku senyum je....


.

Aku said...

SMM,
aku rasa TM tu ahli kelap isteri taat tu kut...

hahahaa

tasekM said...

smm,
kak...

aku tau.
ko pun pesen kreatif nih...

hanya org kreatif yg kenal org kreatif.

ahaks!



.

Aku said...

TM,
...korang berdua ajarkanlah kat aku... aku ni inesen ...

secangkir madu merah said...

Ijam, boleh sesangat.. tapi ada pengerasnya. Aku akan jadi pemerhati, biar TM yg mengajar...hohoho...

Aku said...

SMM,
TM cikgu yang ganas... ngeri.. ngilu... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com