Saturday, August 6, 2011

Dugaaaaaaannnnnn..............

.

Malam tadi selepas berbuka dan lepak-lepak barang sejam dua untuk bagi makanan sera sikit, kasi susut sikit ke bawah, tak lah asyik mencodak menolak isi raga jiwa, senak weh....; aku pun pecut balik ke Melaka.


Pecut pun pecut jugalah tapi sebelum masuk ELITE, aku lencong ke kiri ke kedai mamak, pekena teh ais dulu, kata Mama. Orait!!!


Sampai di Melaka lebih kurang jam 1.30am. Tuan rumah pun dah tutup lampu... hahaha. Pesen anak menantu bertuah memang begitu kut.



Dan.. tup.. tup... pagi ni, ada 4 biji durian tembaga ala-ala musang king ada beraksi seksi atas meja. Siap selak-selak kain bagi nampak peha kuning, nampak betis mulus. Mata pun kedip-kedip, jari telunjuk digigit bibir yang menguntum senyum nakal! Badan yang melentuk-liuk... nafas yang kencang...

"... abaaangggg..... rasalah aiii....."



Ahhh!!!!!!!!!!!!



DUGAAN...!!!!!







.

10 comments:

tasekM said...

aku mkn td mencekik durian.
ingat dah takde.
rupa2nya ada lg yg jual.

isi kuning.
lemak.
manis.

perghhhh.... aku terawih berpeluh2.
heh.



.

tasekM said...

mkn = mlm.
heh.


.

Aku said...

TM,
aku tak bleh la makan durian... time pose lagi laa... siangnya boleh gastrik woo.. asid perut bulih panjat tangga sampai ke anak tekak..

tasekM said...

tak bleh...?
hmm...
makan timun je la..

:p



.

Fadhilah Maarif said...

awak, balik kampung? biji avocado tu sape yg terima?

Aku said...

TM,
Timun dibuat air campur sirap sedap woo... sejukkkan badan...



FadhilahM,
Dah talipaun orang tu pagi tadi, Isnin nanti kita orang dating kak. No problem.

ckLah said...

...dan godaaaaaaaaaaaaaaaaaannn...

Aku said...

cklah,
ini yang orang kata, air longkang pun nampak macam air cincau berlemon campur madu... hahahaa

wos said...

halusinasi ko lagi tak bermoral dari aku wehh..

Aku said...

Ros,
Kita sama-sama ada masalah ingatan ni wos.. aku syaklah, kita ni sama DNA kut... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com