Monday, September 19, 2011

Koleksi Menyusur Senja ...

.

Lokasi: Bagan Lalang, Selangor

Tarikh: 17.9.2011














Sebenarnya, tak lah senja sangat pun...




.

13 comments:

NM02 said...

bagan lalang?

tempat santai saya dan keluarga mertua

Aku said...

NM02,
betul tu... santai jer. Nak mandi, air laut dah macam Gunung Daik... jauh ke tengah.

buah kedondong said...

ni dalam proses nak beli dslr ke, atau dah beli

hmmm

tasekM said...

aku syak ni dlm pukul 6lebih nih...



.

Aku said...

BK,
dah beli pun......ni tempoh belajar...



TM,
tu dalam pukul 5 lebih je tu.. matahari masih tegak segalah kat ufuk barat

sepa said...

aku baru nak tanya apsal senja ko tuh langit tak merah...!
dah dah... balik la, bang. dah nak senja...! kang mengigau lg...
:)

Aku said...

Sepa,
dah balik..
dah ngigau pun... hahaha

AZANI said...

aku tak pernah sampai....

Aku said...

Azani,
satu hari nanti ko sampai la tu...

secangkir madu merah said...

kau tak main layang2 ke kat situ?

Aku said...

SMM,
ada nampak orang main tapi aku tgk asyik sangkut kat pokok rhu jer...

aku tak main.... aku tido dalam khemah lepas merayau2 kat dalam laut kering..

Fadhilah Maarif said...

awak, gambar tu cantik la...

Aku said...

FadhilahM,
cantik sementara masih ada kak... tak taulah 5-10 tahun lagi tempat jadi macam mana...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com