Wednesday, September 21, 2011

WW... turn aku pulak...

.



lokasi: dari balik daun bunga raya di sebuah kampung sentosa udaranya



Rimbun daunan gagahkan diri mengharungi sejuk malam dalam lapar dan ketakutan.
Menantikan sinar mentari pagi yang membawa sejuta harapan.





.

11 comments:

tasekM said...

snap dr dlm kereta eh...?

tasekM said...

apa ni.
aku dh komen br kabor dr balik daun bunga raya.

:p



.

NM02 said...

kesian kat daun khennnn

^_"

AZANI said...

macam pokok ketum je....

cheqna said...

subhanallah..cantik..

AZANI said...

tapi mentari terbenem ...impak klasik...pda pemandangan


boleh cari makan, ron....

kalau berganding dgn suami ereen adik tm tu, aku yakin jauh jalannya...satu lagi bloggers pakar foto, hajjah, ash(bakal hajjah hidayatun),ereen,cklah,tas,catz.bk.wos, pendek kata semua except aku...

Aku said...

TM,
lepas subuh, aku tunggu matahari tu naik. Aku dah tulis balik daun awal2 lagi taw... hahaha



NM02,
kita kena hargai peranan mereka.. sebelum bumi menjadi warna perang semuanya....


Azani,
Daun ketum tak bleh masuk sini, kena ambush.... hahaha



Cheqna,
menghadapkan diri ke arah matahari naik, simbahkan cahayanya ke muka sambil berdoa.... hehehe



Azani,
Aku taklah sampai ke situ.
Aku cuma nak rakam suasana, kalau dulu aku tulis. kali ini dalam bentuk visual sebab momen yang itu hanya wujud ketika itu, tak boleh dilakonkan semula...

jadi, ambillah foto sebanyak mungkin. tak semestinya foto orang. ambillah foto kehidupan, sementara semuanya masih hidup...

AZANI said...

mentari naik dan terbenam, payah aku nak bezakan meliankan ada tanda mata angin...

Aku said...

Azani,
matahari terbenam kat laut... mandi petang.

sepa said...

kampung nih tak dak kerbau ke.?!

Aku said...

sepa,

Tak ada. cuba lembu dan kamben jer....

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com