Thursday, December 22, 2011

Cuba lihat foto ini dan carilah sesuatu yang bersembunyi dalam kekaburan...

.








Nampak tak? Aku nampak... tuuuu......     Nampak?






.

22 comments:

AZANI said...

nampak...
tapi apa ke dia....nya?

Tijah said...

nampak kuda laut tu...

Aku said...

Azani,
hahaha.. tak nampak la tu...




Tijah,
hehehe.... mata ko memang cekap la.. syabas. hadiahnya... sebuah buku 'Kecubung'...

tasekM said...

kejap.
kuda laut ni dlm akuarium ke celah mana nih..?




.

Aku said...

TM,
ko ingat aku nyelam ke laut dengan kamera ke.. hahaha..

itu kat underwater world... dataran pahlawan.

tasekM said...

hah?
dataran pahlawan ada underwater world eh..?
kesiannya aku tak tau.


.

Aku said...

TM,
Ada... baru lagi bukak. Baru 2 bulan.

nanti aku buat entri gambar2 yang aku ambik.

elok la ko menembak kat situ.

Ada penyu, ada anak penyu.... ada Timun laut... macam2lah.....

Kat tingkat 4, naik eskalator... dekat2 pawagam.

sepa said...

ar.. seahorse.!!!... icon kota Miri...

kat sini ada criter ttg miri :
http://hasribinhasfa.blogspot.com/2011/12/miri-adalah-kota-yang-ber300000-orang.html

secangkir madu merah said...

aku nampak... nak kena teka ke? kalau betol dapat hadiah tak?

jeb said...

aku nampak macam ranting kayu je..

AZANI said...

aku nampak benda lain ron,seram.....

buah kedondong said...

err...camne rupa kuda laut eh?
biasa tengok dalam cerita Little Mermaid je, sama ke?

buah kedondong said...

hoh, aku nampak!

tp takde la sama dgn Little Mermaid tu eh!

Aku said...

Sepa,
Sarawak bukan Bumi kenyalang ke?

Sejak bila Sarawak jadi bumi kuda laut nih?... hahahaa




SMM,
Kalau akak tak teka pun, aku akan bagi hadiah nanti bila dah siap... hehehe



Jeb,
Tula ko.. asyik panjat gunung jer, memanglah nampak ranting kayu.. kakakaka




Azani,
ko nampak macam ular laut ker?




BK,
Ia tersorok kan? kuda laut tu memang pemalu, macam aku gak.. keh keh keh

gadisBunga said...

bukan setakat kuda laut, kuda kepang pun aku nampak. heheh~

Aku said...

GB,
Kudang kepang???

Jap aku tengok balik...


Hah.. ada kat belakang tu... background....

ASH said...

Nampak aih...sekali tengok jer..kuda laut. Aquaria klcc

Aku said...

Ashley,
kuda laut betul tapi KLCC salah.. keh keh keh

hairul392 said...

kat mana ni..?

Aku said...

Dak Ai,
kat dataran pahlawan... baru punya...

hairul392 said...

http://mohdyouharman.blogspot.com/

member punyer blog.dia ader tunjuk mcmana buat bokeh..

Aku said...

Dak Ai,
Alaaa... ko tunjukkan le kat kita. kena tunjuk praktikal....

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com