Friday, January 6, 2012

Lagu Korea diMelayukan... sedap?

.


Cuba tonton dan dengar sendiri...






Berapa banyak dia punya sunyi daaaa..... (0.30 ~0.38)

Adakah ianya seperti lagu tahun 40an atau 50an? Macam gaya-gaya lagu berzanji pun ada (0.06 ~ 0.08). Atau telinga aku yang dengarnya macam itu?

Kalaulah Hazami yang nyanyikan, mungkin melodinya lain sikit agaknya...





.

10 comments:

tasekM said...

warghkahkahkahkah.....







mintak nyawaaaaaaaaaa....
mintak nyawaaaaaaaaaa...





.

Aku said...

TM,
ko jangan gelak kuat sangat!!!!
mana tau satu hari nanti ko ditawarkan kerja alihbahasa drama Jepun pulak... haaaa...


Tu aku rakan kejap tadi... Pure Pumpkin Flower kul 10.30 ~ 11pm

Astro 393... sekarang ni ada lagi separuh masa ke-2...

tasekM said...

aku replay.




warghkahkahkah....





mau jatuh peranak jugak ni kang...


.

Water Lily said...

Dua minggu lepas aku marathon sehari saluran 393. Nak tau apa yang best sangat.

Last2 aku bawa nasi makan depan tv.

Oh! Tak boleh jadi. Sejak tu aku tak bukak2 lagi. Takut ketagih.

Aku said...

TM,
Ada lagi satu.. esok2 la aku letak.. karang gugur semua usus ko lak kalau aku bubuh sekarang.. kakaka




Kak Lily,
Satu tindakan yang baik.... hahahaa

mama azfar said...

Oh no! Cannot tahan beb! Tak sesuwai langsung!

Fadhilah Maarif said...

tak patut tau..puas lah kawan tu nyanyi lagu sedih..tapi saya gelak...hahaha...

Aku said...

Syirah,
tu la suka sangat drama Korea alih bahasa.... kakaka





FadhilahM,
Abis tu nak buat macam mana lagi? dah memang kelakar sangat bunyinya... hahaha

sepa said...

apsal mamat pakai spek tuh rupe aku.?! :p

Aku said...

sepa,
jgn nak ngada, ko kurang rambut...ahaks

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com