Saturday, February 25, 2012

Buai telur

.


"Bila dah pindah nanti, mama mahu buai telur", katanya pada satu pagi.

Apa yang dimaksudkannya ialah buai jenis ini...






Oooo.... aku ingatkan apa tadi.




.

12 comments:

ibundo said...

tak tau la aku ni nak tegelak ke atau nak lempang jer kau.

Wanpetunjuk said...

Hahahaha.....terbaek!

Aku said...

kakpah,
hehehe... jauh.. tak sampai tangan tu....




Wan,
kakaka....

Tijah said...

ooo. baru tau...

sepa said...

ooo. guna untuk buaikan telur...!

Water Lily said...

Aku pun berperasaan yang sama dengan kak Pah.

Aku said...

tijah,
mungkin orang panggil lain namanya kut....


sepa,
yup.... kalau bertelurlah....




kak lily,
alaaa.. jgn la.... aku takut kena piat telinga nih...

tasekM said...

ko ingat mende?

kah kah.



.

Cikgooden said...

terbayang pulak telur terbuai buai..hahaha

Aku said...

TM,
aku ingatkan ayam betina suka bertelur kat buai tu.... hahahaha




cikgooden,
jangan bayangkan... ko beli satu, ko berbuailah kat situ..... kakakaka

ASH said...

lempang jer kakpah..
bior terbuai buai

Aku said...

Ashley,
tak elok jadi batu api... kah kah kah..

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com