Friday, April 20, 2012

The British Protection...

.




Kerajaan British juga beri perlindungan kepada industri automotifnya.
Aku ingatkan Malaysia saja yang 'protect' industrinya. Ya la, sebab aku 
ambil pandangan negara luar terhadap Malaysia.
Lebih-lebih lagi ketika musim FTA masih belum reda ini.

Sepatutnya, Kerajaan British duduk senyap-senyaplah. Kalau dia nak,
belilah balik Lotus dari PROTON (itu pun kalau PROTON nak jual)





.

7 comments:

SM said...

ini semua kerja orang-orang yang berkepentingan.

sepa said...

ko percaya ngan David Cameron tuh...!!!
ko cakap kat dia, kita dasar pandang ke timur. :p

*eh. ko dah beli Preve Shappire.?!

:)

Aku said...

SM,
..orang-orang yang mementingkan kepentingan masing-masing.




Sepa,
aku tak mampu nak beli... yang dah ada ni pun cukup untuk bawa aku ke sana ke mari tanpa kena panas dan hujan...

sepa said...

ini tentang PTPTN, dari sudut pandang aku :
http://hasribinhasfa.blogspot.com/2012/04/hasif-kata-ini-satu-ribu-ringgit-dan.html

Aku said...

sepa,
aku dah baca.. sebelum sempat jari ko lepaskan mouse selepas tekan 'publish' hahaha....

sepa said...

ko kah yg laju, atau masa aku di sini kah yang perlahan... :p

*laju giler ko... hahaha...

Aku said...

sepa,
hahaha... aku dah berjaya pegunkan masa.. jadi aku mampu bergerak melawan masa...sudah tentu bukan dengan fizikal tetapi mental.. hanya mental bro... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com