Monday, April 16, 2012

Pegun...

.



Di Alamanda, Putrajaya...



Mereka hadir bagai bayang-bayang yang hidup, bergerak bersama-sama masa yang mengalir.

Kadang-kadang masa memegun, mereka tetap bergerak melewati batas-batas masa yang tak sepatutnya memegun kerana masa itu pasti tetap mengalir seperti darah yang mengalir di dalam urat nadi mereka.

Masa hanya pegun apabila darah itu telah berhenti mengalir. Bayang-bayang mereka menjadi semakin kelam... dan akhirnya hilang.






.

7 comments:

tasekM said...

macam hantu..


.

Aku said...

TM,
tu la....
macam bayang-bayang momok nak cekik orang...

sepa said...

eh. aku baru nak cakap macam hantu.

*cam criter dak korea, yg ada mid-heaven...


.

Nazayiena said...

Byg2 yg menakutkan....

Aku said...

sepa,
apa jauh sangat sampai ke korea nuh?
kat Balakong pun ada banyak bayang2 gini.. hehehe



Nazayiena,
sebelum jadi bayang2 tak takut. bila dah jadi bayang2 rasa kecut pulak.

haniaiman said...

makkkkk....momokkkk...

Aku said...

LadyD,
takut eh.... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com