Tuesday, April 3, 2012

Serunding dan nasi impit panas...

.

Ini serunding...
Sedap kalau dimakan dengan nasi impit yang lembik-lembik
dan panas-panas.
Sekali golek, serunding akan melekat 
dan meliputi nasi impit tadi.




Tapi orang beragama Islam tak boleh makan





.

9 comments:

cheqna said...

mmg sedap...=)
serunding ikan kan ada =)

Aku said...

cheqna,
kalau dah diletakkan dalam piring dan dijamu, mana nak tau serunding babi tu... tau2 sedap je.. kakaka

tasekM said...

serunding babi?
fengsan.



.

SM said...

eh, buatan malaysia tu! kena sokong kot...

Aku said...

TM,
...only in Malacca.. amacam, raya ni tak yah susah2 buat rendang...hahaha




SM,
sokong.... mesti sokong!
tapi pangkah belakang kira... hahaha

sepa said...

pulak dah.!

baru jeh nak pasang niat order satu...! tp, ayat last MENGECEWAKAN.!

*ko sengaja memberikan harapan dusta... :p

.

Aku said...

sepa,
... 'dusta' is my middle name... hahaha.

malau said...

wei aku pernah naik bas express, dia singgah kat restoran...ada kuih macam rupa kuih koci, aku nak beli...tapi nyonya tu tak mau jual....rupanya inti nya daging ...bagus juga nyonya tu tk pentingkan untung je, agaknya dia tau juga dosa bagi makan orang barang yang haram..

Aku said...

Azani,
nyonya tu takut kena sumpah seranah atau kena saman dek Jakim kut... hehehe

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com