Wednesday, July 18, 2012

Dia percaya dia jelmaan semula MJ ?

.

Aku tahulah dia berasal dari seberang jauh sana, ala-ala negara atas angin. Tapi aku tetap terpegun melihat tulisan tangannya yang masih berseni. Siap ada 'ekor' lagi pada setiap huruf/nombor.



Aku konpius... itu 'B' atau '13' atau '3' ?


Dan dia juga mungkin percaya bahawa dia adalah 'kelahiran semula' penyanyi Raja Pop Dunia - Michael Jackson (arwah). Pada rambut tu dah ada gaya-gaya MJ tapi dia tak pakai sarung tangan sebelah lagi la. Kecerahan kulit.. ermm... mungkin dia silap jelma masa MJ belum pakai clorox.






.

9 comments:

SM said...

kalau dia hantar order sambil buat moonwalk, memang sah la tu!

ckLah @xiiinam said...

Ada gaya aksara Siam sikit tu...hehe

sepa said...

biasanya yg tulis camnih kekdah, dak indon... yg huruf 'c' dicurl la gitu. no '8' tulis selekohnya ikut arahjam.
.
dak amerika suka ajar tulis sambungsambung ala sans-script gitu...
.

*
aku pulak... kisah aper ngan ruper tulisan, cara tulis, bentuk cantum huruf. bedal jeh bang... asal bulih baca, betul dah tuh...!!!
*

oya, memnadangkan signaturenya kat bawah tuh MJ, aku agak, tiga frasa yg sama tuh IluvU la kot... yg selebihnya, best wishes. hehehe...

:p



.

Nizam.Ariff said...

SM,
hahaha.. lu memang kasi pecah perut... hahaha




Cklah,
Oh ya, siam pun lebih mirip kepada sanskrit eh....





sepa,
I tak sanggup youuuuu....
hahaha

ibundo said...

Yang tulis tu india mari ke..
.
.
MJ tu bukan mat jiwang ke.

tasekM said...

tulisan ane...


.

Nizam.Ariff said...

kakpah,
dekat dekat india tu kak...

Nizam.Ariff said...

tm,
ko biasa tak dgn tulisan mcm tu?

Nizam.Ariff said...

kakpah,
dekat dekat india tu kak...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com