Sunday, October 14, 2012

Perlukah aku?

.


Apa perlunya aku menagih rindu
Jika kau berada di depanku
Apa perlunya aku menggamit cinta
Jika kau berikan jiwa dan raga
Apa perlunya aku 
Jika kau tak perlu






.

12 comments:

sepa said...

ko mungkin perlu secangkir madu... hehehe

tasekM said...

kah2.

jahat betul idea sepa...



.

Nizam.Ariff said...

sepa,
apalah gunanya madu jika diminum dengan sup cendawan hutan... huhuhuhu

Nizam.Ariff said...

TM,
secawan madu tu banyak tau....
pekat la air kencing aku...

Lady Windsor said...

err perlu tak aku buat komen untuk entri perlu ko neh yer?

Nizam.Ariff said...

LW,
perlu... aku perlukan komenmu.... hahaha

Lady Windsor said...

ok..aku pun rasa aku perlu membuat komen balas...tapi tunggu petang sikit..pepagi ni aku ada perang besar...perang yang perlu meletakkan aku dalam kedudukan menang atau situasi aku mendahului musuh...ehh tetiba jadi macam entri aku pulak..kehkehkeh!

Aishah Jahirah said...

lain macam je tu...mestilah perlu....hidup saling memerlukan...chewah...

Nizam.Ariff said...

LW,
nak perang besar2 kena ada peluru banyak..



Aishah,
huhuhuu... sedih lah membacanya...

amn said...

kadang kadang sebelah menyebelah pun ada rasa rindu gak

Nizam.Ariff said...

azani,
rindu tak bertegur pun satu gak tu....

Lady Windsor said...

ok..perlu atau tidak, ia perlu diluahkan...kadang-kadang tak perlu rancang pun...it happen for a reason...like im doing now..follow the flow, like a river flow..never turn back...ecehhh..

aku rindu sebab dah lama tak skodeng mangsa intaian aku di office..haha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com