Monday, November 5, 2012

Nikmat kesakitan...

.


Aku sedang sakit.
Dan aku tengah mencari ghairah dalam kesakitan ini...
Sebab aku dengar, dalam kesakitan juga ada satu nikmat yang Tuhan beri.





Nota:
Oleh itu, aku perlu kekang diri dari menulis banyak-banyak... seperti sebelum ini.
Cuma, tiada video aku bermain gitar lagi...




.


13 comments:

cHeRyNa PiReS said...

Kenapa ni Nizam? Awak mencemaskan Sha. Harap cepat sembuh...dan...saya tak kisah awak tulis panjang2 janji saya tau awak ok:)

Lady Windsor said...

Nizam.Ariff
Aku baru tulis kat entry blog LelakiSemalam mengenai sakit yang nikmat..nampak gayanya bukan aku sorang yang mencari menyelami sakit yang nikmat..
Beb kumpul idea..karang boleh buat buku 'Nikmat yang Hikmat'...acane?

smbotak said...

Sakit itu nikmat. Jadi, nikmatilah erti kesakitan.

Nizam.Ariff said...

Cheryna,
hajat hati nak tulis banyak benda tapi tak boleh... huhhhuu


LW,
nak karang buku?
aku wakilkan kat ko je la...
aku kena kurangkan masa di depan laptop... yg dikatakan salah satu puncanya...


SM,
ya, nikmati kesakitan ini.
dah semalam aku dengar lagu... 5 perkara... sihat sebelum sakit...
sungguh aku terasa akan maksudnya..

sepa said...

...nikmat tidak dicari, dia datang secara alami, jugak dia sememangnya ada di celah2 kesakitan itu...! semoga menemuinya, kawan...!!!


:)

Nizam.Ariff said...

sepa,
doakan untuk aku...

ko tak nak join?

Aishah Jahirah said...

hikmah sakit dosa terhapus...sakit pun satu bentuk ujian...sakit apa? moga cepat sihat ye...:)

Nizam.Ariff said...

Aishah,
sakit saraf kat tengkuk, kak...
huhuhuh

Bidadari Syurga said...

sabar releks.... cool... tuhan sayangkan kamu.. maka itu dia beri rehat...

Nizam.Ariff said...

Bidadari Syurga,
Ok... aku cool... rasa lega...
thanks

Kesuma Angsana said...

kdg2 sakit tu perlu ade !

Nizam.Ariff said...

KA,
nasihat tu bernas ...
thanks

Fadhilah Maarif said...

cepat sembuh!

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com