Friday, June 28, 2013

Tertekan... ditekan

.

Ianya salah satu cabang seni taman...





Dibiarkan hidup dalam serba kesempitan.
Ira-ira terseliuh dan meliuk itu cantik, tetapi itu juga tanda kezaliman.




.

7 comments:

Adry@Daun said...

As salam tuan,
Bonsai ni yg tuan tanam dan buat ke? Cantik dan sangat indah bagi saya. Pokok yg ditanam untuk bonsai ni jenis kesinai(tersinai)?

Nizam.Ariff said...

Adry,
Salam, bukan. Itu orang punya di Floria. Aku belum mampu nak buat.. walau pun dulu pernah ada pokok melati yang dah berumur 10 tahun
tapi akhirnya mati kena serang kulat akar...

Daddy Ziyyad said...

Bonsai ni...
Cantik..
Unik...

Yg tak sanggup tu..
Harga nya..

Nak bela dari kecik..
Aku tangan tak hijau..
Kang salah trim..
Jadi bongsai OKU !

Hahahaha

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,

salam jumaat...cantik bonsai tu, cuma sentuhan tangan2 kreatif saja yg mampu menghasilkannya...

Nizam.Ariff said...

Daddy Ziyyad,
Weh... tangan doktor pun boleh jadikan OKU, apa lagi tangan pomen kelas bawahan seperti aku ni... tu sebabnya aku tak berani nak buat kut.. hahaha



Bunda,
Ya, mereka yang pandai pilih mana satu dahan patut di potong... itu bukan bonsai aku punya... hehehe

cinta said...

tiba2 je rasa kesian kat bonsai.

Nizam.Ariff said...

Cinta,
Hahaha...jadi, jgn buat bonsai, tau...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com