Thursday, November 27, 2014

Duniawi....


.



Tup tap tup tap (bunyi barang-barang berlaga sebab sibuk bekerja)
Alih-alih, hari ini sudah hari Khamis.
Bekerja bagai tak tak ingat dunia dah berputar banyak kali.



Tik tok tik tok (bunyi jam ladung berkerja)
Alih-alih, hari dah berganti siang malam (yang satu tidak mendahului yang satu lagi)
Masa pun silih berganti (?)



Oh, masa bukan bersilih ganti, masa tetap berjalan terus ke depan.
Siang dan malam yang bersilih ganti...hari yang bersilih ganti.



Ermmm... sejak hari semalam, cuaca aku rasakan nyaman dan sejuk walau di tengahari.

Musim apakah ini?






.


10 comments:

CiKPuaNLawA said...

musim dingin.... bolehh...

dok dlaam ekon... mmg lah sejuk...
ahahahaaa

Nizam.Ariff said...

CPL.
Oooo......patutlah
Haha

Rapunzel Cikilolo said...

musim hujung tahun.

kbai.

ewanthology said...

kalau duk dalam office yg ada air cond memang 24 jam dingin.

Nizam.Ariff said...

Rapunzel.
Haah...musim org kawen...

Ewan.
Kena berjemur juga ni...baru selesa...

Daddy Ziyyad said...

sekarang musim hujan lebat petang2...kah kah kah

Rapunzel Cikilolo said...

nizam, aku berfikir di luar kotak la bile ko cakap musim orang kawen tu.

hahahaha.

Nizam.Ariff said...

Daddyz.
Musim rezeki lebih murah....hehe


Rapunzel.
Ko memanjang je kat luar kotak....kakaka

LydSunshine said...

Sekarang ni ialah musim yg aku suka. Aku suka sejuk. Nak pindah dok obersi tak mampu. So, bila tiba musim tengkujuh, aku rasa gembira tepuk tgn. *pdhal org lain terutamanya yg kat kampung aku, berdebor stiap kali musim ujan sbb takut banjir.

Nizam.Ariff said...

Lyds.
Aku suka juga hujan tapi...x suka mandi....sejukkk....

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com