Saturday, January 24, 2015

Patin Masak Tempoyak...

.

Patin masak tempoyak....






Inilah agaknya saki baki patin sangkar Sungai Pahang yang tak sempat bebaskan diri sewaktu banjir nan lalu.


Ada orang tu nak merasa patin masak tempoyak di Shah Alam tapi masih belum muncul-muncul.

Eh... Tijah...mana Tijah?






.

8 comments:

Daddy Ziyyad said...

aku tak sampai2 lagi kedai patin kat sek 15 tu

ewanthology said...

x mkn durian...so x terliur klu masak tempoyak ni..huhu

Tijah said...

tekak pahit brader.
gua belum ada selera nak makan.
dah ok nanti gua tuntut.
bersedia aaa.
hahaha!

Nizam.Ariff said...

Daddyz.
Datang...jgn tak datang.
Tapi harga dah naik 2 ringgit la...huhu

Ewan.
Lauk lain n masak jenis lain pun ada....


Tijahhh..!!
Ok...ok...
Bila dah segar bugar badan tu nanti bolehlah balas kaw kaw...gua ok je.

Etuza Etuza said...

As'salam ..kenal blog first ya

Etuza Etuza said...

sedap nampak makanan ada sup ikan lagi best

Etuza Etuza said...

sedap nampak makanan ada sup ikan lagi best

Nizam.Ariff said...

Etuza.
W'salam. Salam kenal, cikgu..
Kami di sini panggil sup itu Tempoyak.

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com