Wednesday, May 27, 2015

Maka dengan itu....

.


Maka bermulalah episod panas
untuk yang sekian-sekian kalinya.
Aku pun dah tak terikut, entah bab berapa
sekarang ni. Yang pastinya, ini bukan
episod terakhir. Ini bab yang sekian-sekian.


Sudah ada banyak bab yang aku baca.
Tapi pada kali ini panasnya luar dan dalam.
El Nino dah sampai?
Mungkin sudah di muka takwim.
Meresap ke dalam dada....panas
kering...

Episod pada kali ini makan dalam.
Panasnya luar dan dalam.
Fuhhh.....





.

5 comments:

ewanthology said...

fuhhh..lain mcm ni.

cinta said...

Tak faham. Ehee..

Daddy Ziyyad said...

ko nio berfalsafah sangat la Nizam,susah aku nak faham..
hahaha

Rapunzel Cikilolo said...

biasa la gosip.

entah kan betul. entah kan tidak.

hehe.

Nizam.Ariff said...

Ewan.
Mmg tgh lain ni....huhu

Cinta.
Mmg cerita berselindung...tak terang

Daddyz.
Straight to the point je tu...

Rap.
Tapi sakit tu kat hati....huhu

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com