.
Hari itu hari Ahad. Mungkin masanya tak kena sewaktu aku mahu membayar barang-barang belian secara impulsif/kompulsif di pasaraya tersebut, maklumlah waktu itu waktu rehat untuk makan tengahari bagi kakitangan. Jadi, baru nak berbaris di lorong sini, tiba-tiba orang tu sorong tanda 'kaunter ditutup'. Aku pindah ke lorong sana, pun sama. Habis tu yang tinggal cuma beberapa lorong yang berjela orang ramai beratur.
Sudahnya, aku letakkan bakul pembelian secara impulsif/kompulsif di tengah-tengah laman. Sebagai tanda protes...
Protes terhadap komitmen mereka terhadap kualiti servis yang mereka war-war sendiri demi menarik pelanggan datang ke perniagaan mereka. Aku tak minta, aku cuma tuntut komitmen yang mereka telah war-warkan....
Terhadap keadaan seperti ini...
.
11 comments:
kah kah.
aku suka cara ko protes tu...
.
TM,
aku harapkan ada la supervisor yang nak datang pujuk aku yang merajuk.. haremmmm tak ada... dia org takut kut kalau tetiba rajuk aku bertukar jadi meraung sampai guling-guling hempas-hempas badan kat atas lantai... keh keh keh
hahahahaha...
*aku pernah tgk 1 mamat, kat Giant d Sibu, itu jam semua kaunter tutupsebentar. mamat tuh ada satu brg d tgn, hulur 50ringgit kat sorang staf d luar kaunter, dan terus pergi...
.
sepa,
itu kalau harga sama tak pe la...
boleh tak aku protes cam gini kat plaza tol yang kedekut bukak lorong? ... tapi susah pulak nak gi kerja jalan kaki kalau dah tinggalkan kereta tengah jalan, hehe
Rugilah pasar raya tu. Sebakul tu......
:-)
KOG,
jem la wehh...
cklah,
biarlah... dia yg jahat...
ini memang power!
Jeb,
kalau ramai org buat macam ni, mau akhirnya dia terima mesej yang kita cuba sampaikan...
apa kata ko buat gak satu hari nanti?
aku,
chantek..gua akan menyahut seruan ini.
hidup consumer!!
Jeb,
kita mulakan dgn Tesco Shah Alam tu.... hahahaa
Post a Comment