Saturday, May 10, 2008

SektSa: Panassss....

Kamera dari sudut:

Kacau! Aku baru nak seduce Blackspot. Kalau ada rezeki. Kalaulah ada. Dah lebih segelen pewangi aku sembur. Blackspot, emmm...mengiurkan! Semalam. Di tempat ini. Azan Maghrib dari surau. Blackspot terkulai dalam rangkulan aku. Dan aku. Jantan sejati idaman. Hingga azan Isya' berkumandang, Blackspot masih enggan berganjak dari rangkulan.

Kacau! si Pengacau dah datang. Aku nak berasmara dengan Blackspot, bukan dengan kau! Aku tak sudi dengan kau. Kau tu tak secantik Blackspot. Kau selak kain? Untuk aku? Kau tunjukkanlah peha kau tu. Maaf, aku tak ghairah. Pergilah masuk. Aku jantan sejati. Aku jantan pemilih.

Kamera dari sudut lain:

Makcik Wok sendawa dua tiga kali. Kenyang. Duduk di kaki tangga. Tengahari terik. Jemuran berjurai-jurai. Selimut, baju, telekung....emm telekung. Makcik Wok tersenyum bila laki dia tengok dia menjemur telekung pagi tadi. Laki dia masam muka. Alah...lelaki. Pagi tadi.

Panas. Sambal belacan memanaskan lagi perut Makcik Wok. Berpeluh. Duduk di kaki tangga. Makcik Wok selak batik lepas ke paras lutut. Hujung batik lepasnya dikirap laju. Panas dan berpeluh. Makcik Wok kirap lebih laju. Biar sejat air peluh dari lurah-lurah kelahiran. Makcik Wok renung Uncle Sam, kucing jiran sebelah.
"Gatal! Kau intai aku ye?"

.

No comments:

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com