Wednesday, June 23, 2010

Ragam - apa orang lain kata

.

Kawan aku berdiri kat belakang aku. Aku duduk.

Dia kata, rambut aku dah nipis.

Dia kata lagi, boleh nampak kutu kalau ada.

Dan kalau aku berjalan tengah panas, kutu tu kena sepetkan mata sebab silau matahari.


Ada ka....




.

8 comments:

ashley said...

KUTUUUUU lis kan lagu ini..
.
.
senikata lagu lama!

tasekM said...

tau tak macam mana tak nk bg rambut gugur...?

pakai serban!




.

kakpah said...

aku rasa ko patut botak je. botak hensem aper...
kutu pun lagi lah silau dan tak rela nak bertenggek atas kepala ko..

Nizam.Ariff said...

Ashley,
Tulis la banyak2... hahaha

TM,
Itu prejudis tu.. hahaha. Pak Arab ramai yg botak ke?


Kakpah,
Shhh..... nanti tanya Azani... hehehe

Catwoman said...

Ko kene pakai serban kot....

Huhuhuhuhu......

:)

Nizam.Ariff said...

Catwomen,
Kalau aku pakai takut dia org kata aku Taliban lak..

AZANI said...

salam nizam
kalau ko tanya aku.....kalau rambut kau boleh kira seulas seulas, tak sampai seminit dah habis, botaklah....kalau lima minit keatas, kau trim je...
macam aku...59 saat dah selesai...pasal tu aku rajin botak.....ha ha ha....

Nizam.Ariff said...

Azani,
Aku tak boleh kira.. aku tak nampak ubun-ubun kepala aku sendiri la.. hahahaa

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com