Thursday, October 7, 2010

Urut syok! bayaran minima RM 1.... budak sekolah pun mampu bayar !!!

.


Aaaahhhhhh..!!!!


Bayangkan, bila pinggang dan lenguh asyik duduk atas kerusi dan kadangkala meja, ada pula kerusi urut macam ni.




Walaupun kena bayar seringgit untuk 3 minit, tak apa. Masih berbaloi. Berurut dalam bilik berkondisi sejuk pula tu. Tak jauh, turun je tangga pejabat kerusi urut ada 4 buah sebaris.



Ini bukan aku... ini jiran sebelah aku


Sambil-sambil berurut tu, boleh belek-belek nota dan buat planning mana yang patut atau fikirkan penyelesaian kepada masalah negara dan dunia. Ya, kita jangan bazirkan masa dengan berurut. Walau badan  kena urut, kepala perlu sentiasa ligat bekerja...

Yo lah tuuu...... ceit!!!





.

5 comments:

tasekM said...

iye la tu jiran sebelahhhhhhhh....




.

Nizam.Ariff said...

TM,
tangan aku tak cukup panjang nak ambik gambar dari jarak tu la..

tasekM said...

tgk saiz kelapa lutut aku nk syak ko je tu...



.

Nizam.Ariff said...

TM,
Lutut sama lutut, badan asing-asing...

ashley said...

Kepala lutut satu hal la..
saiz air bag lagi satu hal pulak..
ngeh ngeh

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com