Saturday, May 21, 2011

Cabaran ini perlukan lidah yang lembut-lembut...

.

Aku dah cuba banyak kali. Anak aku pun dah cuba banyak kali. Mama..? Mama tak mao ambik port, katanya... hahaha.


Sesiapa yang boleh ikut, syabas. Tapi sesiapa yang tak boleh ikut, dia jadi macam Patrick..!





Cepat cuba.... jangan jadi macam Patrick.









' Duuuuhhhh.......' * air lilur meleleh..*









.

6 comments:

AZANI said...

who lives in a pineapple under the sea
sponge bob sqyare pants...
audio out...aduhhh

Water Lily said...

Aku pun tak mo amik pot..ikut mama.

ps:teringin nak kenal mama yang ko sayang tu.

Water Lily said...

Azani,
Bang, gua tengah bayangkan duduk dalam pineapple..dalam laut.

hahaha.. tiba2 teringat Muhammad anak buah saya.

tasekM said...

sengau2 tu tak tahan...





dh kenapa pulak layan spongebob pulak nih....

.

secangkir madu merah said...

kenapa ia memerlukan lidah yg lembut? bukankah lidah tu sememangnya lembut sebab ia tidak bertulang?



.

Aku said...

Azani,
Ko boleh ikut nyanyi lagu tu tak? Aku syak.. ko mesti Patrick nih... hahaha


Waterlily,
Mama spesis macam aku gak, spesis yg elusif...

Aku suka rumah Patrick... simple and sempoi.


TM,
Aku kesian tengok Patrick cuba nyanyi C.A.M.P.F.I.R.E.S.O.N.G.

Sampai merah-merah matanya nak nyanyi laju-laju.. hahaha.


SMM,
Sepatutnya memang gitu. Tapi kalau trak bleh ikut gak, maknanya lidah dah keras... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com