Wednesday, June 15, 2011

Only in Shah Alam....!

.







Inilah yang dikatakan 'tolak-ansur'. Mungkin ada yang kata 'prihatin' dengan keadaan sekeliling. Mungkin juga ada yang kata... ' bending the rules '.


Kalau ahli politik, mungkin dia kata...' sikap bertoleransi ...'.


Tapi kalau Einstein dan Sepa, mungkin mereka kata... ' it's not white line that bends. Actually, the time and space around the pilar is bending..'. Ya, kadang-kadang Sepa boleh 'bersembang' dengan orang yang dah meninggal.


Kalau Morpheus pula, mungkin dia kata... ' bukan garisan putih yang bengkok, fikiran anda sebenarnya yang bengkok kerana anda yang mahu melihat ia bengkok sedangkan realitinya garisan itu tidak pernah bengkok...'. Ya, Morpheus kadang-kadang boleh bertutur BM dalam The Matrix.


Kalau Stephen Hawking, mungkin dia kata... ' anomali pada space-time fabric akibat kehadiran jasad hitam...'.


Kalau towkeh kedai cermin mana, mungkin dia kata... ' glare, you kena pakai glass'.




Bergantunglah kepada kamu semua. Ianya adalah apa yang kamu semua ingin katakan dan bagi kamu, ianya adalah benar...










.

11 comments:

kucingorengemok said...

jalur yang kenyal boleh menganjal ke tepi bila jumpa tiang (sambungan episod mochi-mocha yang aku tertinggal nak komen)

tasekM said...

aku rasa macam bahaya je tu.
bg yg tak biasa lalu situ.
mau terlanggar batang tiang tu.


.

Aku said...

KOG,
Kegilaan terhadap Mochi adalah pengaruh kamu, KOG ... hahaha.


TasekM,
memang bahaya pun tapi itu bukan jalan raya... itu laluan lori punggah barang jer...




.

Cikgooden said...

pekerja yang cat line tu mmg berdedikasi...tak berenti woo kerja..hahahaha..stright..non stop..walaupun ada tiang.

hani@debumelukut said...

Kalau tgok dari sudut seni, boleh tahan gak curve dia tu..

kakpah said...

wow.. naik motor silap2 boleh landing lam longkang nih..

AZANI said...

kancil lepas..kot..

Aku said...

cikgooden,
kejar dateline tu... hahaha


Hani@debumelukut,
dia dah sukat tu....


Kakpah,
Kalu merempit ikut celah tu lagi la... mau pecah kepala...


Azani,
Kalau kancil 1.5kg mungkin lepas. Kalau kancil 660cc mungkin tak... hahaha

ashley said...

Mujur tak jadi engineer yang buat tiang dan jalan itu...
.
.
.
kalau accident, jenuh kena sumpah seranah..

Hasri bin Hasfa said...

aku belum komen lg, ko dah baca kepalahotak aku.. ye la, lebih kurang dah tuh... he3...

Aku said...

Ashley,
aku rasa sekarang ni pun kena sindir oleh setiap orang yang lalu kat situ... hahahaa



Sepa,
Aku boleh baca maaa...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com