Thursday, July 28, 2011

<... diam... >

.







< akulah kucing itu ... dalam dunia ini. dalam dunia itu... kucinglah aku >
< mencari belas ehsan... ehsan yang tak mungkin aku balas >


< shhh.... carilah pula aku diambang sore, ketika mentari dan laut mengawan >
< aku mungkin ada di situ....  menunggu bulan di balik awan gemawan >


< psst:  jika embun mula menitis, bawa aku pulang cepat-cepatlah >
< rangkullah aku.....  gomollah aku kerana pasti aku sudah rela dan pasrah >


< C.c. 1:  bila aku sudah cukup basah, mandikan dan selimutkan aku  >
< dakaplah aku kerana aku mahu jilat langit-langit biru ... di dalam mulutmu >


< C.c. 2: hanya bila kamu sudah cukup puas, pulangkanlah aku >
< walau aku gelandangan, aku bukan milikmu >







.

10 comments:

Hasri bin Hasfa said...

mentari dan laut mengawan...!

salam...

Aku said...

Sepa,
dah malam macam ni.... dah selamat masuk dalam selimut...

Aku said...

Sepa, ko komen cepat sangat.. akubelum abis tulis lagi...
cepat baca sambungannya..

ibundo said...

aku bagi kucing makan tak kesah. janji jangan berak merata kat rumah aku.

tasekM said...

buat n3 kucing nih... ko rindu KOG eh...?
hehe.

aku sukaaaaaaa kucing.
tapi tak tahan bulu.




.

Aku said...

Kakpah,
agak-agaknya kucing tu fikir bila dah makan kenalah balas sumbangan kepada tuan rumah kut... hehehe



TM,
windu KOG...? ish.. tuduhaaaaan...

Ko tak suka bulu, ko cukur la... hahaha

secangkir madu merah said...

ini citer pasal kucing ke apa? geli geleman semacam je aku baca....

Aku said...

SMM,
marathon cinta kak.... bab-bab erotika sang pencinta....
esok -esok pasal sudut lain cinta.

Hasri bin Hasfa said...

dino,

akukah yg tercepat,

atau

masakah yang terlambat.


nah...!

bila aku baca balik,
jadi yang last...

Aku said...

Sepa,
salahkan masa... sebab masa tak rajin nak berhenti rehat kat R&R...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com