Sunday, July 24, 2011

Gaya menonggeng pulak ke...?

.



Selesai bayar harga makanan dan 6% CUKAI PERKHIDMATAN yang dikenakan kerajaan, aku pun sambar 2 gelas besar float rut bir. Oppsss.. bukan untuk aku sahaja. Aku berkongsi.


Bila aku berjalan ke meja, aku kaget melihat senario di depan mata....






Wuuiihh.... jauhnya! Mana nak sampai kalau begitu. Dah tu pulak, meja dengan kerusinya sama tingginya. Paras dada!

Aku patah balik ke kaunter.



" Dik, nak tanya sikit. Kenapa jarak meja dan kerusinya jauh sangat ?"


" Memang dia letak macam tu, encik "

" Mana sampai, dik. Kalau duduk kat situ, kena menonggeng nak minum ..."









.

20 comments:

tasekM said...

kahkahkah...

aku syak itu meja la.
dia suruh makan berdiri kot.



.

Aku said...

TM,
pesal meja bulat tu kecik jer..?
dah macam kerusi kopitiam lak...
ish.. konfius.

tasekM said...

kalau itu kerusi.
mejanya mana...?
aku lagi konfius...




.

hairul392 said...

restoran tu suruh minum jer.. kalau nak makan pegi restoran lain. ape pun tak boleh..

secangkir madu merah said...

macam suruh menyarap je..

Aku said...

TM,
entaahhh... makan bertatang tangan kut. Eh.. bukan makan nasi la..



Dak Ai,
dia suh duduk tepi longkang kut...



SMM,
baik bersila kak... meniarap tu nak telan pun payah... hahaha

ibundo said...

Dorang jimat kos. Taknak letak kerusi. meja kecik je sebab boleh letak banyak2. Kang taruk kerusi ramai sangat yang minum tak reti nak bangun.
Minum berdiri macam tu sah2 kejap je kau dah blah..

Aku said...

Kakpah,
betul la kak... kakilenguh lah. dah la mulut pun lenguh mengunyah... ish.

patutlah cashier tu termenung jer...

Hasri bin Hasfa said...

kan skarang 'planking craze'.
aku agak tuh untuk bebudak planking. sambil makan.

he3.

Aku said...

sepa,
tu la masalahnya... aku bukan jenis gitu... gua rockapak

Homestay Teluk Intan said...

Paman.
kusi tu gunanye bukan tuk customer..tp utk model syarikat la..model2 seksi akan menjerat org(org=lelaki shj) dtg dkt kaunter..mcm tu rasenye

Aku said...

Pojie,
kalau model kereta ok la gak...
ni syarikat makanan.. model apa yg dia nak suh duduk? Maskot beruang gemuk bolehla.... hahaha

ASH said...

Ko tak apply jadi MASKOT ke kat situ? hahaha

Aku said...

Ashley,
kalau aku apply, aku rasa tak payah pakai topeng segala....

dah memang badan macam beruang....


hahahaa


akak jahat!

buah kedondong said...

tu meja la.....

Aku said...

BK,
ye ke? Makan berdiri?

buah kedondong said...

aah...pesen skrg...
makan macam jin

Aku said...

BK,
memang dia suh makan cepat2 la tu..
nak balik awal la tu...

Cikgooden said...

tengok gambar ni..aku fokus kat tempat lain...bukan kerusi (meja?) kecik tu...

Aku said...

Ko nampak macam batu...... ek?

Sabar la, bro. semua akan ke sana nanti.

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com