Friday, December 30, 2011

Selamat Tahun Baru 2012.... tapi...........

.


Memanglah tahun baru 2012. Itu tahun baru masehi. Dikira dari mulanya 'lahir' Isa Al Maseh, kalau tak silap. Kalender guna Gregorian. Jangan pulak nanti ada yang tunggu depan sejadah pada 31 Disember 2011 waktu senja, nak baca doa akhir tahun dan doa awal tahun...



Nak berhijrah tak apa. Bila-bila masa boleh berhijrah tak semestinya kena pada tahun baru hijrah atau masehi. Nak berdoa tak apa. Eloklah berdoa hari-hari semoga hari ini kita lebih baik daripada hari semalam.





Selamat Tahun Baru 2012

Salah satu azam, gua mau sambung "Kecubung 2"  la...







Amacam?





.

10 comments:

ckLah @xiiinam said...

Selamat tahun baru...



Ku tunggu tuuuu...

Lily Abdullah said...

Wah.cover makin 'meletup' ha ha..

kucingorengemok said...

1 cover gambor aeron, 1 lagi ni... gergadol? semoga azam tercapai!

tasekM said...

yg belah kanan tu kuih mende...?


.

Nizam.Ariff said...

Cklah,
tunggu posmen kerja balik tahun depan... hahaha




WAterlily,
Cover kena gempaq sebab isi belum tentu baik.... hi hi hi




KOG,
aku letak gambor gergadol betul2 karang, muntah lak ko .. hahaha...





TM,
Aku syak bende tu pai kut... aku pun tak semak...
cantik ak muka aku?

sepa said...

salam tahun2012, brader.

*azam gua : mau maintain rambut sebanyak 1115per square inch. hehehe...

Nizam.Ariff said...

Sepa,
itu bukan macam karpet ke? 2 million strain...

sindiketsulit said...

hebat la ko ni bang.
mana tau lepas ni buku-buku ko di filemkan?

kalah ombak rindu.

Nizam.Ariff said...

Wos,
laaaa... itu buku suka-suka je.... untuk kawan-kawan jer... kalau tulis panjang2 dalm blog, takde orang nak baca... aku bukukan je la...

kucingorengemok said...

wah kalau dibuat movie, peserta² yang nama dipinjam untuk buku tu boleh pilih pelakon tak? haha >:)

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com