Tuesday, January 10, 2012

Ada masa-masanya aku bukan seperti AKU...

.

Biasalah...


Naik turun itu biasa. Kadangkala terasa seperti aku tak mampu lagi menjadi AKU, tak mampu untuk terus menopeng dan mewayang di atas pentas yang memainkan cerita klasik bertajuk AKU. Tok Dalang telah lenguh tangannya untuk terus menarikan kulit-kulit lembu yang berbagai-bagai bentuk dan warna itu di balik langsir putih bernama AKU. Cahaya dari pelita minyak tanah juga tak stabil, asyiklah melintuk-liuk digeletek angin senja yang bertiup dari arah AKU.







Buat masa ini, aku lebih suka menonton wayang gambar di FotoBlog AKU di sini... Silalah ke sana.







.

9 comments:

cheqna said...

yang pasti aku tetap aku

Aku said...

cheqna,
bukan pompuan saja...
jantan pun ada emosi juga... huhuhu

tasekM said...

pagi2 dah huhuhu nih...



.

sepa said...

ye la... pagi2 dah huhuhu.

brader, ini jam mana ada org pakai pelita.! :p

Aku said...

TM,
nak buek camno... hormon tak stbil... keh keh keh




Sepa,
pelita hati...

orang tak kata 'kalimantang hati'
atau LED hati...

buah kedondong said...

hati tak tenteram gara-gara tengok ombak rindu ke?

hikhik

Aku said...

BK,
Ombak Windu???

Ceitt..!!! jiwa langsung tak sampai. baik tengok drama jer, lagi lebih melodramatiknya...

Water Lily said...

Semalam aku tengok abg jaga yang baik hati tu menangis.

Sebelum ni, bos benarkan dia tinggal di bilik warden. Sekarang dia ada amik anak angkat,jadi dia kena kluar.

Kenapa la orang baik selalu diuji dengan yang payah-payah je?

Aku said...

Kak Lily,
agar kesabarannya lebh teguh dan bertambah mantap... mungkin.

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com