Tuesday, March 27, 2012

Teruskan dan cubalah carik tubuh aku ....

.


" You can take everything I have
You can break anything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper "

"Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper
Like a skyscraper..! "








Aku tonton klip video ini... dan aku amat terasa apa yang dia luahkan. Liriknya sungguh 'kuat'... sungguh 'tajam' menusuk.

Dan apa bila aku hayatinya berulang kali, aku merasa sungguh-sungguh rasa terharu...

Hu hu hu.. *sob sob sob*




.

17 comments:

ibundo said...

aku numpang nangis bleh? cantik minah tu..

Water Lily said...

Kak Pah, tumpang sekaki gak. tgh sedih ni :p

ps: ada ka org sedeih boleh sengih lagi.

Water Lily said...
This comment has been removed by the author.
tasekM said...

ko jgn nangis.
ko carik je dia balik...




.

Aku said...

kakpah,
boleh.. boleh.. tapi tutup tingkap pintu dulu eh....




Kak lily,
jom sedih-sedih... huhuhu

Aku said...

TM,
jiwa aku halus... macam buih-buih halus kat Nescafe...

ko bolehla... ko ganazzzz....

sepa said...

buih2 halus Nescafe.! Azlan dah tukor selera la ni. Azlan minum White Coffee yg berperisa unik... :)

*menangis lah, kawan. biar arimatamu yg jatuh itu bisa memecahkan buih-buih halus kat Nescafe. :)

.

AZANI said...

err...siapa yang hilang...?

cer citer....cer citer...ron

tumpang lalu ron...
salam , apa khabar hajjah, tas,kak lily, sepa, ron?

Aku said...

Sepa,
ko tak sedih ke dengar lagu tu?

jiwa ko besi waja la...





Azani,
Tu.. pompuan tu.. kesian pulak aku tengok... hish...

sepa said...

3 kali aku ulang-dengar dah nih. kopi yg panaspun dah bertukar menjadi suam.!

aku dengar, dan cuba fahami liriknya yg memang lirik org yg kecewa-sedih, tp dia nyanyi jerit-jerit macam org marah. takde cara aku bulih sedih, bang...

ko pinjamkan aku jiwamu yang halus seperti buih2 halus Nescafe itu, agar aku bisa menangis... uhuk uhuk uhuk.

Aku said...

Sepa,
ko uhuk uhuk uhuk tu bukan nangis... itu batuk.

maaf, jiwa aku dah berpunya... keh keh keh

sepa said...

dah 9 kali aku ulang-dengar... mencari empati dlm lagu&videonya, dan akhirnya aku temui (part yg menjentik jiwaku) :

1:52 - 1:55 ; "but I'm standing on my feet."

:)

Aku said...

sepa,
hah.. dapat juga ko...

juga bab: ...but I am closer to the cloud up here 2:52

jiwa kental pompuan nih...

Water Lily said...

"Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground

Part ni yang mendalam bagi aku.

Aku said...

Kak Lily,
itu memang beri satu kekuatan yg.. errr.. yg .. kuat..

ASH said...

oleh kerana ramai yang mengomen...maka aku nak menokok...
.
.
.
Irama lagu ni aku tak le suka..
but
the lyrics...
Macam orang geram...bengang...dan tak peduli apa dah...
dan bangun untuk BANGKIT BERSEMANGAT!!
.
.
.
AKU,
....ko tengah bengang kat saper saper ke? heh?

Aku said...

Ashley,
shhhhh...!!!!

hehehe.... takde la... aku kesian tengok pompuan tu, bersungguh-sungguh dia bengang... kagum dengan semangat phoenix dia tu...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com