Monday, June 11, 2012

Mahligai Penjara...

.

Kalaulah aku miliki mahligai ini sebagai tempat tinggalku...




Kalau berbicara sekitar 'kalaulah', macam-macam boleh dibicarakannya. Namun, tidak patutlah kalau direncatkan angan-angan @ impian itu gara-gara perkataan 'kalaulah' yang biasanya, secara umumnya, perkataan itu terpisah dari realiti atau praktikaliti.

Apa-apa pun, kediaman seperti di atas itu mungkin 'istana' bagi seseorang tetapi mungkin juga penjara bagi orang lain.






.

13 comments:

SM said...

walau pun model, tapi cun beb! ya, kalau la...

Aku said...

SM,
itu hasil tangan orang seni. memang cantik model tu...

SM said...

makin banyak detail, makin cantik. dan makin susah nak bikin.

amn said...

lawa

Aku said...

SM,
...dan makin mahal harganya...



Azani,
lawa... tapi bukan aku punya...

tasekM said...

aku tak pernah berangan nk duduk dlm mahligai2 nih...




.

Aku said...

TM,
aku pun.... payah nak sapu... banyak sangat tingkatnya nak panjat....

sepa said...

ye la... betul. memang betul.

.
eh. aku nak try buat miniature... hehehe...

Aku said...

sepa,
bukan ko dah buat dulu-dulu ke..?

PariPariPutih said...

Hello salam perkenalan from PPP dah follow


PariPariPutih patah sayapnya?? Apakah?? http://paripariputih.blogspot.com/2012/06/paripari-patah-sayapnya.html

Nizam.Ariff said...

PPP,
salam kenal.... terima kasih kerana sudi datang. sudi-sudi lagilah datang lagi...

ASH said...

hehehe....
kalau dah besar sangat rasa macam duduk dalam stadium!!
baik letak katil atas tanah jer..
hehe
berbumbung langit, berlantai tanah..
LAGI LAPANG!

Nizam.Ariff said...

ASH,
atau.....
sewa dewan orang ramai kat kampung, letak katil tengah2 dean..

sewa gudang tinggal, repair balik dan tinggal kat situ.... kan?

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com