Friday, February 15, 2013

Pancing memancing...

.

Mereka kata...




Kita dengar...
Kita jangan banyak suara. Tak baik.
Kita dengar... dan buat pilihan.


(nota: aku bukan penerima BR1M)




.

19 comments:

Qashmere said...

Rasa macam sogokkan atau merasuah rakyat je. Tak gitu?

Atau pun pemberian ikhlas.

Takperlah duit rakyat untuk rakyat!

sudipVSsenduk said...

ada udang disebalik mi goreng basah kurang pedas... tauge tak mau

tasekM said...

ko dh tgk video 'R u ready 4 Psy...?'

'Yessssssssssssss..'

'R u ready 4 B_N?'

'Noooooooooooo.'



tu sbb bram-brim-brum tu naik 1000 la aku syak.

haha.



.

smbotak said...

rasa macam cedok kat dagu pun ada...

Tijah said...

lawa corak baju dia...

Nizam.Ariff said...

Qashmere,
Shhh.... kan aku dah kata, kita dengar je, jangan cakap apa-apa... hahahaa


Sudipvssenduk,
gua suka char koew teow, kasi lebih udang lagi gua mau.... hahaha


TM,
aku tak tengok sebab aku tak suka kaitkan psy dgn national agenda...
shhhhh... jangan cakap, kita dengar je.... hahhaha


SM,
sabar bro.... heboh iklan "Rasuah adalah Jenayah"... lagu pun ada "Rasuah Musuh Kita'... tup tup tup dia orang semai semula benih2 yang boleh ditafsirkan begitu. Buat penat buat iklan + lagu je... hahaha




Tijah,
Hah.. Tijah gak yang ikut nasihat... kita dengar je kan?
baju dia ada fluorescence la

sepa said...

weh...!!! kalau iye pun nak kata tak terima berim, sticker2 kat tivi tuh silala bukak...!

tivi baru eh.!

Nizam.Ariff said...

sepa,
TV lama dah...
stickers tu adalah sebahagian hiasan dalaman... hahaha

LydSunshine said...

Ye betul. Kita dengar dan buat pilihan sendiri. Jangan banyak cerita.

Nizam.Ariff said...

LyDS,
Haah...
aku yang tak mengundi ni, aku kena duduk jauh2 la... hahaha

ummuaidan said...

dengar jerlah kan...pilihan tuh buatlah sendiri...

ASH said...

lapar char keuy teow..
.
.
.
boh udang banyak sikit, pLEASSSSEE!!
.
.
.
hehe

Nizam.Ariff said...

ummuaidan,
ya.. dengarkanlah bisikan tersembunyinya... hahaha



Ashley,
aku pun nak udang galah beso lengan tu, tak mainlah udang kertas je...

Kniedaz said...

pancing di darat..dapat macam2...pilih jangan tak pilih...untung rugi sendiri tanggung

Daddy Ziyyad said...

Jujurnya, saya berharap biarlah Penang, Selangor & Kedah tetap berada di tangan Pembangkang..Biar BN sedar diri...

smbotak said...

sepa : rumah baru, tv baru. jangan marah ha...

sepa said...

smbotak : bini...?! hehehe...

the malay male said...

saya pun bukan penerima BR1M.... tapi eloklah jika hasil negara dikongsi bersama rakyat.

Nizam.Ariff said...

kniedaz,
pancing di darat dapat ikan kering...hahaha


Daddy Ziyyad,
keseimbangan kuasa itu perlu, kalau tidak nanti jadi raja di mata sultan dihati..



SM, Sepa,
Tu TV lama, sticker je tak buang lagi... bini sentiasa kekal baru...maintenance baeekkkk punya... hahahaa



The Malay Male,
bukan masalah perkongsian kekayaan negara. Ini masalah ayat yang tuuu.. ada pancingan dihujung ayat... kalau nak bagi RM1000, bagi je la... ada pulak syarat-syaratnya.. .

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com