Monday, April 15, 2013

PRU13 ... At What Cost ???

.

Terima kasih kepada model yang dipaksa jadi model/pelakon aku...


Bukan kos untuk jalankan pilihanraya, bukan juga kos untuk beli bendera kempen.
Tetapi impak jangka masa sederhana dan panjang terhadap ekonomi, keselamatan dan lain lain yang negara terpaksa tanggung akibat 'perebutan' tampuk pemerintahan.


At what cost?




.

12 comments:

ummuaidan said...

Bukan itu saja..kos depa dok bg duit kat orng2 utk undi depa pun termasuk jgk..duit bagai air saat ini...

Kniedaz said...

Ada duit semua jadi....

Nizam.Ariff said...

ummuaidan,
kalau kesannya cuma sekejap dlam 2-3 bulan boleh recover takpe la... kalau sampai 2-3 tahun? Penat weh...



Kniedaz,
takde duit pun menjadi gak... boleh pinjam kat ah long... hahaha

smbotak said...

nak dapatkan kuasa, kena la berebut. cuma kita kena pilih pihak yang paling kurang membocorkan paip yang sepatutnya masuk ke dalam tangki rumah kita.

kesempurnaan itu adalah mustahil, tapi tak salah kalau kita sama-sama mencari jalan menuju kesempurnaan. atau sekurang-kurang yang paling hampir kepada sasaran kesempurnaan tu.

macamana bro?

cewah, panjang pulak aku komen petang ni...

Nizam.Ariff said...

SM,
entahlah, bro...
dengan lambakan maklumat yang ada, tak tahu mana satu fitnah, mana satu benar...

sampai main cybertroopers lagi... huh! Pandai pulak hantar troopers kat cyberspace,

Lady Windsor said...

itu kos yang kita Nampak..
kos yg tak Nampak acane tuu...

Nizam.Ariff said...

LW,
kos yng kita tak nampak tu Tuhan Maha Mengetahui..

cik kaki ketawe said...

moralnya pilih lah sebaik2 nya... :P

Nizam.Ariff said...

cik kaki ketawe,
masalahnya tak tau mana satu yang baik-baik... hahaha


Kesuma Angsana said...

done clik2 nuffnangx3 hehehe

Nizam.Ariff said...

KA,
Hah?
Boleh ke main gitu...? hahaha

aza ni said...

eh bukan jam omega,kan..?

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com