Friday, April 7, 2017

Biscuits Station

.

Kalau sebelum ini, biskut lambak di dalam tin tanpa jenama ini dilihat sebagai jenama murah dan kurang sedap.

Kalau sebelum ini, nak dapatkan biskut di dalam tin ini perlu ke kedai runcit di kampung.

Kini, stesyen biskut dah ada di bandar2. Beli secara lambak atau timbang. Dan rasanya juga sedap. Aku suka biskut jem nanas...rendamkan di dalam air teh kosong.







.

3 comments:

sudipVSsenduk said...

biasa celup2 je... tak pernah pulak rendam beramai2 mcm tu

Nizam.Ariff said...

SvS.
Gigi dah x kuat..rendam nnt lembut sikit...hehe

Rapunzel Cikilolo said...

sedap. tu nama dia biskut butang...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com