Tuesday, July 22, 2008

Jalan2: Haramkan makan murukku dalam pejabat?

"kraaak..kruuk..krakkk..kruukk.."

Aku benci bunyi tu. Pejabat sunyi. Orang sibuk. Baca akhbar dalam internet.
Alih-alih, dia kunyah murukku pagi-pagi ni?!!!

"Wooi... kunyah slow-slow la, aku boleh dengar dari sini!" aku.
"Oppss...sorry. Macam mana nak kunyah slow-slow?" Dia.
"Kunyah la macam orang tua-tua kata, bercakap dalam kelambu" aku.

Dia termenung. Fikir. Mentol fikirannya tak mau menyala pulak.
"Macam mana? Aku kunyah mesti bunyi punya.." Dia.
"Macam ni... masukkan dalam mulut. Lepas tu, jangan terus gigit. Kau kemam dulu. Biar bercampur dengan air liur. Bila dah lembut, baru lah kau boleh...." aku.

"WOIIIII !! Apa cakap lucah pagi-pagi ni? Dah tak de keje ke?"
Kakak kerani berdiri sambil cekak pinggang.

Aku rasa, dia marah bukan sebab guidelines mengunyah murukku aku tu, tapi sebab dia malu kat diri sendiri ... hah! I know what you did last night, kakak.....heh heh heh..
.

No comments:

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com