Wednesday, March 25, 2009

Aku ditelanjangi oleh si minah cute ni....

Aku kena tag. Dengan si minah Tasek Merak. Minah remaja trang-tang-tang, katanya.

Ok. la. Maih kita layan jawapan sensasi aku ni...


Here's a chance to see how well you know about your husband/wife/girlfriend/boyfriend/ lover/scandalous. The real challenge is to show the answers to him/her.

1.She's sitting in front of the tv, what is on the screen?
6.30pm, SpaQ.

2.You're out to eat, what kind of dressing she gets on his salad?
Kami jarang makan salad. Kalau nasik lemak, sambal bilis jadi dressing timun.

3.What's one food she doesnt like?
Err... aku tengok dia tibai segalanya....

4.You go out to eat and drink. What does she order?
Same as mine...

5.Where did she go to highschool?
Highschool.... U S.A, Konfem, aku ngorat dia kat situ...

6.What size of her shoes?
Saiz 6. Konfem! Sebab aku yang bayar...

7.If she was to collect anything, what would it be?
Majalah wanita...

8.What is her favourite type of sandwich?
Sandwich telur... dia suka telur.... hahaha

9.What would she eat everyday if she could?
Assam pedas kut...

10.What is her favourite cereal?
Anak aku je makan cereal sebab tak sempat nak buat sarapan

11.What would she never wear?
Parachute... dia gayat.

12.What is her favourite sports team?
Tak minat sukan.

13.Who did she vote for?
Tak tau. PRU12, dia tak balik sebab duit rasuah minyak + tol dah habis (ketua cawangan kasik kat puak-puak dia je), Aku tak nak balik sebab sape nak bayar minyak kereta + tol aku? Kalau dia orang menang, dia orang bukan nak tolong aku pun! Dia orang yang kaya...bukan aku. So, tak payah balik. Tak payah undi. Lantak...

14.Who is her bestfriend?
Jagad. Anak kucing. Kalau balik je, dia terus timang kucing tu. Kalau aku balik, tak nak pulak dia timang aku....

15.What is something you do that she wishes you wouldnt do?
Rempit....! kut.

16.What is she heritage?
Melayu Melaka jati, keturunan Tun Teja.... aku rasa la...

17.What is her favourite colour?
Kuning...

18.What is her habit?
Termenung...

19.What is she proud of?
Aku.....kut... hahaha

20.Lastly, do you think she will read this?
Mungkin. Tunggu le bila aku balik... kalau dia merajuk maknanya dia dah baca le....



Sekian.


.

13 comments:

Princess Liyana said...

HA HA HA..bsiap sedialah kalau dia merajuk..ahaks.. ;P

addyaholix said...

kalau dia merajuk pon, aku tahu kau ada ayat manis untuk dia kan bang. haha!

ashley said...

bayangkan Nizam kena LOCK OUT..!!

meza said...

U S.A... Mmg rmai yg btemu jodoh di sana.

Tkdenye dia majuk klau semuanya dh betul. Tabik spring ade la kot..

hehe

kakpah said...

oo.. jagad tu kucing engkau ye.

Nizam.Ariff said...

Princess,
Ala... esok Jumaat. Kalau nak merajuk pun, tunggu le Sabtu... HAHAHA.

Addy,
Ye, aku dah sediakan mentera pemanis untuknya... sekadar berjaga-jaga.

Ashley,
No problem. Kalau bergari kat katil pun kira ok. Kalau siap ada 'cambuk' LAAAAGIIII ok.... HAHAHAHAA

Meza,
U yang kat S.A telah banyak berjasa kerana menghasilkan ibu-ibu yang berkualiti.... Hahahaha. Kebanyakkannya aku rasa betul sebab aku selalu berkepit dengannya. Cam belangkas... hahaha

KakPah,
Tu sebab gurindam Jagad tu aku letak gambor kucing. Kak, pagi tadi kan, anak kucing kite tu kan, dia jatuh dari tingkap. Kite tertolak langsir, dia terkejut. Dia jatuh 3 tingkat (rumah kite 3 tingkat). Nasib baik tak ada apa-apa... dia landing atas rumput kut. Kesian...

tasikmerah said...

amacam? malam tadi tidur mana? tidur dalam bilik ke dalam kereta? hahahaha...

mama, sila bg score sikit. :)

bang, ko mana bulih cakap aku kiut. aku terasa seperti dikutuk depan2. kalau aku yg mengaku sendiri itu lain cerita. hahahaha....

mama, petang ni spa Q episod akhir. kita tgk sesama ok! ha ha.


.

tasikmerah said...

eh! br perasan. kamu gemini? kamu lahir berapa hb bang?

:)

hairul said...

jagad ok ker tak patah kaki dia...
kesiannye... jumaat ni klo nak balik kg.. hantar jagad kat kite... ok..

Water Lily said...

oo..Jagad tu nama anak kucing ka?

Nizam.Ariff said...

TM,
Aku masih tidur atas katil... hehehe. T.L 12/6. Apasal nak tau? ngko nak rujuk kat kitab Mujarobat ke?

hairul,
Nampak macam ok je dia...
Ngko dah rindu kat dia ke?

Waterlily,
Ya. Nama kucing tu. Mama yang kasi nama tu. Dia kata, dia nakal macam Jagad.

Nizam.Ariff said...

TM,
Aku masih tidur atas katil... hehehe. T.L 12/6. Apasal nak tau? ngko nak rujuk kat kitab Mujarobat ke?

hairul,
Nampak macam ok je dia...
Ngko dah rindu kat dia ke?

Waterlily,
Ya. Nama kucing tu. Mama yang kasi nama tu. Dia kata, dia nakal macam Jagad.

tasikmerah said...

kitab mujarobat tu hape bang...? ha ha.

saja tanya sbb aku pun gemini. he he.


.

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com