Friday, June 12, 2009

12 June 1972 5.30am Isnin, di C.Balai, lahir seorang putera...



Kek sumbangan Cik Ashley!

Terima kasih.


(maaf kak, aku cuba tiup api lilin tu tapi tak padam-padam jugak!)




Ya, 12 June adalah hari lahir aku, 37 tahun yang lalu...


Aku tak nak rahsia-rahsia lagi...
biar semua tahu aku dah tua, jadi aku harap
semua akan pesan-pesan dan ingat-mengingati aku
tentang itu semoga aku tak lupa diri dan lebih bersedia untuk mati.



.

10 comments:

Insyirah said...

ALLAH selamatkan kamu..
ALLAH selamatkan kamu..
ALLAH selamatkan kamu sekeluarga..
ALLAH selamatkan kamu..

Amiin..!!

Pyanhabib said...

ALLAH selamatkan kamu..
ALLAH selamatkan kamu..
ALLAH selamatkan kamu..
Amin.

addyaholix said...

aku nyanyi yang sekular punya la bang.

happy bufday to u.
happy bufday to u.
happy bufday to bang nizam.
happy bufday to u.

amin!

mama bagi apa? kalau kiss takyah cakap. haha!

ashley said...

Sebenornya aku tak faham apa yang ditulis atas kek tu. Buen apake menda??..Entah dia kata apa sebenornya tuuu..
ha ha ha

Aku nak cari kek yang tak ada lilin tapi tak jumpa..semuanya berlilin. Jadi aku ambik kek yang ada paling sikit lilin..

apa pun.. jadilah insan terbaik pada bloggers yang baik cam kami ni..
ngeh ngeh

AZANI said...

rasanya aku dah komen tapai dalam entri hang yang lain, tapi takpa
aku ucapkan selamt ulangtahun ke 37tahun semoga kau bertambah kemakmuran, kebahagiaan,kesjahteraan,kebijaksaan, keampuhan, kemantapan,kehandalan,kecekapan,kesopanan, kejayaan, kesenanagan,kemurahan rezeki,kecantikan budi,kesucian iman dan keindahan pekerti.Aaaamiiiiiiiiiiiiiiin.

Nizam.Ariff said...

Insyirah,
Terima kasih. Allah selamatkanlah kita semua, Amin.


Pyanhabib,
Terima Kasih. Allah selamatkanlah kita semua, bro. Amin.


Addy,
Thank you, bro. May god bless us all. Amen.

Aku pun sekular jugak le... hehhee
Mama ******** aku. hahahaha...


Ashley,
Jenuh aku tiup. Nasib baik lilin sebatang. kalau 37 batang, mau padam... nyawa aku.. hahaha

Terima kasih.

Nizam.Ariff said...

Azani,
Banyaknya doa kamu, tak tertanggung aku.. hahaha

Terimna kasih banyak-banyak...

tasikmerah said...

ucapan aku sama mcm kak ashley lah!

apa pun.. jadilah insan terbaik pada bloggers yang baik cam kami ni..
ngeh ngeh

hihihi... bulih gitu...?

selamat hari lahir bang! 3 kali dah aku wish nih... hihi.

:p



.

addyaholix said...

bongsu? patutlah mengada semacam. haha!

*aku kopipes ayat kat blog aku bang. haha!

Nizam.Ariff said...

TM,
Aku nak ko ucap kat aku hari-hari boleh tak? hehehe...


Addy,
Ye ke aku mengada? patutla aku asyik kena buli dgn akak-akak blogger je memanjang... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com