Wednesday, July 1, 2009

Sekalung kenangan (selingan)

Award dari Insyirah!!!


Terima kasih adik Insyirah. Aku tak sangka dalam banyak-banyak rakan maya, kamu hadiahkan penghargaan ini kepada aku. Terharu ni...

Dan bagi memenuhi syarat-syaratnya, di bawah ini jawapannya.

1. Copy Award di atas

Ok. Aku dah letak. dah.

2. 5 fakta menarik tentang pemberi awad ini
i. Mula kenal Insyirah bila dia masuk dalam kamar [maya] aku.

ii. Walau dia kata dia brutal tapi aku rasa dia mahu dirinya menjadi lebih 'brutal' kerana dia masih belum cukup brutal sebenarnya. Kesimpulannya, dia tak brutal pun... hahaha

iii. Melalui tulisannya dan komentarnya, aku rasa nilai-nilai ketimuran dan keislaman tebal dan terjaga, malah mungkin aku patut jeles dengannya.

iv. Dari raut wajahnya, aku rasa dia lebih banyak beri senyuman dari berkata-kata.

v. Dari raut wajahnya, lelaki yang berjaya menawan hatinya patut berbangga.

3. Hobi diri sendiri

i. Suka fikir yang bukan-bukan

ii. Suka berangan-angan dan senyum kepada perkara yang bukan-bukan

iii. Suka melihat orang dan ragam.

iv. Sangat suka kat orang... hahaa

4. Penerima Award seterusnya dan sedikit deskripsi.

Azani, Kakpah, Ashley, Addyaholix, Cikgooden, CkLah, Waterlily, Alina, Shimi dan lain-lain, aku tak nak dera. Tapi, sayugia menawarkan diri untuk mengambil award ni secara sukarela.

TAPI, yang sorang ni MUSTI ambik. Kalau tak aku merajuk...

TASEK MERAH - sebab dia suka cari pasal dengan aku ... MUAHAHAHAHA



.

18 comments:

Insyirah said...

Hishhh...awat puji lebih-lebih. Mana nak sorok muka ni. Malu! Aduii. Kepada abang-abang dan kakak-kakak blogger, anda semua haruslah jgn percaya kepada fakta-fakta itu. Sekian.


:p

addyaholix said...

aku rasa macam aku nak ambik. sebab banyak benda aku nak kutuk ni bang haha!

ashley said...

kena ambik ker..lepas tu aku boleh kutuk orang tak?
ha ha ha..

addy..
hang nak kutuk sapa?
jangan kutuk akak ye..
kita kawannnnnn

Insyirah said...

Saya rasa semua orang sedang menunggu peluang yg baik ini utk mengutuk tuan blog. Haha. Saya tak masuk campur. Jadi tukang pemerhati je nanti. Kehkehkeh.. :p

Water Lily said...

Dah 2 orang bagi termasuk ko bagi akak award neh.tak aku amik lagi hahaha!

Buzy la aku,semenjak dua menjak. Tak siap2 lagi menatang aisaimen aku tu. Aku tggu cikguooden balik Bangi,nak pi tanya sorang kawan dia yang dia kata buka tadika tu.

Eh,kak pah ada tadika kan?

ashley said...

Lebih baik kena kutuk..sebab kutukan boleh menimbunkan PAHALA bagi yang dikutuk itu..

he he he..

Water Lily said...

ah..aku salah baca kan hahaha..ko tak bagi aku kan. Ko bagi ke TM ja hahahha!

Lega!

pst...pst.. orang yang sama yg bagi award ni kat aku.TM pun ada dalam senarai dia. Dia tak amik2 lagi pun. hehehe!

ashley said...

Water Lily,
kakpah ada tadika berderet..
aku salah sorang tenaga pengajor nye..

*Nizam..sila bagi laluan lagi..kira dapat pahala ko kan..asyik bagi laluan jer..

Nizam.Ariff said...

Insyirah,
Malu-malu kucing tu... hehehe

Addy,
Jangan kutuk aku, kutuk akak-akak tu. Kita kan geng??

Ashley,
Dan-dan tu ngaku jadi geng Addy. huh

Insyirah,
Mana buleh. Kena join sekali...

Waterlily,
Boleh pilih salah satu, no problemo...

Ashley,
Aku SETUJU sangat...

Waterlily,
Dah terbaca kena buat gak.
Aku tunggu TM tak masuk-masuk ni. Nyorok kut...

Ashley,
Pst: AShley, Kak Lily, KakPah... ada projek juta-juta ker? join sekali buleh?

kakpah said...

lambat aku sampai harini. pasal award ni nak amek ke tak takde paksaan kan. nanti laa kalau aku rajin tapi bak kata diorang kau siap le... hehehe (ni ketawa keluar tanduk ni)
waterlily, kena buat assignment pasal tadika ke. tapi aku ni pemalu orang nye. malu nak jumpa hang wakaka..

Nizam.Ariff said...

Kakpah,
Jangan le kutuk nanti aku nangis...

Ooo.. ada assigment.

Water Lily said...

Kak Pah,
Saya ni budak tua baru nak belajar. Kak Pah dah tokey dah.pesal malu pulak ngan saya.

Woih!woih! Nizam,projek juta2 ngan depa berdua akau takde haha. Aku ni dip pun tak lepas2 lagi,takde pengalaman mengajar budak2. Budak2 dewasa oku cerebral palsy je,aku penah ajar. Tu pun ajar komputer je.

Ngajar kucing gi toilet,aku terer. hahaha!

Haiya..camne nak buat bisnes plan nih. Tak dapat kawan cguooden tuh, aku cari ko ye kak Pah :)

Nizam.Ariff said...

Waterlily,
HAH! Business Plan !!!!!!

mesti miliyon-miliyon nih!

tasikmerah said...

ni nk bagi award ke nak carik gaduh nih....? hahahaha....

ppstt... insyirah tu sgt ayu, kan...? ko tak nk buat kekasih gelap ke...? muahahaha...

:p

tasikmerah said...

kak lilyyyyyyyy... hahahaha.. betul betul betul. aku blom amik lagi dr nida. ni kalau amik nizam punya, nida punya kena amik juga nih... pergghh... gila banyak asaimen blog nih... tak cukup masa nk melempeng nih... hahaha...


.

addyaholix said...

sah-sah aku kutuk ko bang. sebab ko yang bagi award. haha!

ermm rasa macam bahagia sikit bila bang nizam ngan kak ashley dok berebut aku jadi geng dia. tiba-tiba aku rasa macam nak geng dengan kak tasik. haha!

Water Lily said...

Giler ko bisnes milion2. soklan asiamen aku tu,kena bikin bisnes plan camne nak mulakan perniagaan tadika/pusat jagaan kanak2.

Haiya ...aku sakit gigi neh!

Nizam.Ariff said...

TM,
Tasek,luahkanlah perasaanmu...
Ya, Insyirah memang ayu tapi dia malu-malu...

TM,
Aku tahu, jauh dalam lubuk hatimu berkata yang kamu tak sanggup melukai aku...

hehehe

Addy,
Weh, dah berselirat macam sawang jadiknyer nih... hahaha

Waterlily,
Relak la kak. Hulur le semangkuk dua bubur durian kat Kakpah, mesti dia tolong laju je... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com