Monday, January 17, 2011

Dialog yang hitam dan yang putih susu



Kopi-O      : ...tempat ini, suasana begini... lama kita tak kecapi bersama-sama.
Kopi+hazel : kita terlalu sibuk fikirkan perkara lain yang lebih penting sehingga lupa.
Kopi-O       : ... ya, kita lupa yang paling penting ada di sebelah kita, bukan di sana.

Kopi+hazel : kenapa you berpeluh-peluh ni? Bukan tak biasa minum-minum begini...
Kopi-O       : entahlah, mungkin teruja. Eh, you pun sama. Berlengas, lencun habis...
Kopi+hazel : eh..err.. tak adalah... *blushing*
Kopi-O       : ...ooo ...tak apa, I faham keadaan you...







Strawberry milk : Ooooo... kita pergi ke basuh tangan sekejap je, Abah dah kacau Mama... ish.




.

12 comments:

kucingorengemok said...

comel! hahaha :)

Aku said...

KOG,
dia saja dengki... hahaha

tasekM said...

campur hazel yek kopi tu...? menarik bunyinya tu...




.

Aku said...

TM,
Sedap.. lemak berkrim. Kalau bubuh kacang Ngan Yin pun ok gak tu...cuma masin sikit la.

secangkir madu merah said...

tengok gambar pon dah terasa kat anak tekak...nyamannnn...
pandai berdialog pulak air tu ya..

Aku said...

SMM,
sembang-sembang kedai kopi memang macam tu kak... satu hitam manis, satu lagi sawo mateng...

ashley said...

Cam sedap jer..
.
.
.
lenkali tinggal je budak sekor tu!!
hahaha

Aku said...

Ashley,
Meraung la budak tu.. dah la sorang-sorang kat rumah.

AZANI said...

salam zam
kopitiam mana ni?
pernah dengar...tapi tk pernah rasa....

Aku said...

Azani,
Kopitiam Pekan Lama... banyak cawangan kopitiam ni... hehehe

tasekM said...

yeop... bila nk hapdet blog nih...



.

Aku said...

TM,
ye la.. ye la...
Tak bulih tgk org rilek sikit...hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com